Mental ray testleri... - sayfa: 15

Cvp

stealth_

DUVARLAR YIRANMIŞTAN ÇOK YALDIZLI GİBİ DURUYOR.....................................

2006-06-01 09:40:14

Cvp

Snaap

Zemin ve arklar model.

2006-06-06 13:29:46

mental ray

arslan016

mental ray nerden bulabilirim

2006-06-09 17:24:01

Cvp

stealth_

MAX 6 VE SONRASINDA PROGRAMA DAHİL EDİLMİŞ ŞEKİLDE GELİYOR!?

2006-06-12 10:57:26

Cvp

dsg_omer

Direk konuya başlıyayım mentalde render alıyorum yada almaya çalışıyorum environment map hdr atadım, zeminde plane var ve materila olarak matte shadow atadım, ışık olarak sky light var sadece ekledim hiç bir ayarına dokunmadım. GI ayarı ve FG açık ikiside 500, samplin quality max 116, min 16. tepede yine birtane plane var ve ondada standart malzemenin reflection mapa output atadım aracın boyası raytrace...

sorunlar:
1. Zeminde neden gölge oluşmadı
2. Gerçekci görüntüyü neden elde edemiyorum
3. Render zamanı neden uzun
4. Lekelenmelerin asıl sebebi nedir nasıl giderilir.
5. Daha gerçekçi görüntüler için vray mi kullanmalıyım(hiç bilmiyorum). Bahsettiğim render denemeleri saygılar
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/pcfmdxb2l.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/y7U85n5iC.jpg[/img]

2006-06-12 15:36:03

Cvp

Snaap

Birincisi tepedeki plane in malzemesinin reflection slotuna neden output attın ? O Self Illumination kanalına atılır diye bilirim ben , güçlü bir ışıma sağlaması ve dolayısıylada arabadaki yansımaları kuvvetlendirmesi için. İkincisi tepedeki plane in özelliklerinden Cast Shadows seçeneğini iptal etmezsen son resimdeki gibi plane in ışımasından ziyade gölgesini görürsün arabanın üstünde ve yerde .Üçüncüsü dış mekanda FG ile GI olmadan da güzel sonuçlar alabilirsin. Hem zamandan tasarruf etmiş olursun hemde muhtemelen lekelenmeyi çözmüş olursun. Dördüncüsü de Mental Ray , Matte-Shadow malzeme tipini desteklemez. Bunun yerine Ambient Occlusion Shader i ile dirt map oluşturmayı öğrenmeni tavsiye ederim. Nihayetinde diyeceğim o ki Wip te göründüğü kadarıyla çok güzel olan bir modeli dandik bir render ve kompozisyon ile harcamayasın dikkat et.

2006-06-12 23:51:21

Cvp

stealth_

SLM MODEL NESNEYİ SECTİKTEN SONRA SAĞ TIKLAYIP PROPERTIES E TIKLAYIP CAST SHADOW VE RECIEVE SHADOW (GÖLGE DÜŞÜR VE GÖLGE AL) SEÇENEKLERİNİ KONTROL ET İŞARET VARMI!?

2006-06-14 11:14:40

Cvp

dsg_omer

Render denemeleri devam peki bu nasıl olmuş?
süre 1 saat 10 dk arka camda görünen bozukluğu düzlttim birde yan camların biraz kirli görünmesinin sebebi yansımammı özellikle aracın sağ yan camı iki camın üst üste görünmesinden mi kaynaklanıyor acaba
diğer bir soruda MUstafa bey sizin max dersleri bölündeki anlatımınızdan başka hangi tekniklerle render alabilirim?
konu ahkında yorum yapan ve yardımcı olmaya çalışan herkeze çok teşekür ederim(snaap ve stealth ve diğerleri)[G15][img]http://www.tr3d.com/dosyalar/p4v9L4gl7.jpg[/img]

2006-06-14 18:31:21

Cvp

POWERD3D

[img]http://img210.imageshack.us/img210/3503/izimmasas3051bo.jpg[/img]

2006-06-22 09:08:40

Cvp

Master chief

ya askom araba çok parlamış sanki üzerine motor yağı dökülmüş gibi power dostum senin çalışmanda hoş ama gölgeler pek belli olmadığı için objeler havada gibi duruyor

2006-06-27 16:24:35