V-Ray : beyaz renkte lekeler oluşması!

sorunu büyük ölçüde halletmeme
sgoserdar gökhan önder

sorunu büyük ölçüde halletmeme

sorunu büyük ölçüde halletmeme yardımcı olan arkadaşlara tekrar teşekkür ediyorum. light cache ve material editorde sıkıntılı bulduğum materiallerin refract ve reflect subdiv lerini artırdım. aşağıda gördüğünüz render 17 saatten fazla sürdü. yinede tam anlamıyla lekeleri gideremedim.

2013-02-13 10:18:01
  • Offline
  • Erkek
Nasıl bir ışıklandırma kullandın
soneday7Soner ÇakırAvatar

Nasıl bir ışıklandırma kullandın peki ? ve 17 saat rendere ben o projenn animasyonuu yapardm, naptn kardeşim maşşallah ya. Benim bi renderim 10dkyı geçince pcyi kırasım geliyor.


https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2013-02-13 22:18:00
  • Offline
  • Erkek
ışık = target directional
sgoserdar gökhan önder

ışık = target directional

ışık = target directional light kamera = target camera kaliteyi düşürmeden render süresini kısaltacak bir önerini paylaşırsan sevinirim.

2013-02-14 10:15:46
  • Offline
  • Erkek
vray sun denediniz mi
OnTEC2Onur UNLUAvatar

vray sun denediniz mi ?
17 saat bu çözünürlük te mi ?
işlemci ne sizdeki ?


İnsanların ön yargılarını kırmak atomu parçalamaktan daha zordur. ontec.blogspot.com
2013-02-14 13:39:07
  • Offline
  • Erkek
ışıkların sub div değerlerini
multazzaarErdoğan MatrakAvatar

ışıkların sub div değerlerini yükselt olmazsa dış cephenin receive GI değerini düşür vray fiziksel kamera ışığın etkisini arttır. vray sun kullanıyorsan biraz şiddetini azalt

ayarlarınada baktım
light cach 3000 de nedir naptın okadar a gerek yok :) ayrıca brute force yerine irradiance map kullan brute daha iyi sonuç verir ama inanılmaz uzatır renderı sahnende cok fazla nesne yok gördüğüm kadarıyla 15 saat cok uzun bir süre


wow
2013-02-14 14:27:38 Edit:2013-02-14 14:33:45
  • Offline
@onut unlu; vray sun,
sgoserdar gökhan önder

@onut unlu;
vray sun, özellikle döşemelerde yada yer yüzeyinde kullandığım malzemelerde aşırı parlamalara sebep oluyordu. target directional light`ta bu o kadar sorun olmuyor çünkü ayarlar bölümü daha sade. özetle vray sunla uğraşmak beni yoruyor =). pc donanımsa; intel core i7 3930k cpu@3.2ghz, 8gb ram bellek, 64 bit işletim sistemi. bu donanıma 17 saat çok tezat!


2013-02-15 10:50:37
  • Offline
  • Erkek
@multazzaar; teşekkür ederim önerin
sgoserdar gökhan önder

@multazzaar; teşekkür ederim önerin için. bunu da deneyip farkı gözlemleyeceğim. fakat demişsin ya brute force daha iyi sonuç verir ama uzun sürer. bende kaliteden taviz vermeden süreyi kısaltayım istiyorum.


2013-02-15 10:59:14
  • Offline
  • Erkek
Kardeş sen bilirsin ama
multazzaarErdoğan MatrakAvatar

Kardeş sen bilirsin ama cok uzatır cok yakın sonuçları irradiance mapde alabilirsin daha kısa sürede ;) bence araştır bunu brute force cok vakit kaybedersin benden demesi ;)


wow
2013-02-15 11:02:59
  • Offline
Hpsh subdiv. değeriniz
Querorz

Hpsh subdiv. değeriniz nedir? Sorunun kaynağı muhtemelen bunu düşük tutmanızdır.


2013-02-15 11:12:07
  • Offline
@querorz; irradience map kullanmadım.
sgoserdar gökhan önder

@querorz; irradience map kullanmadım. bruto force ve light cache ile aldım render. brute force GI subdivs ise 24. bunu da artırırsam herhalde bir tam gün ancak render alabilirim. irradience map ile de deneyeceğim. önerdiğiniz Hpsh değerini öğrenebilir miyim?


2013-02-15 11:35:48
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!