V-Ray : beyaz renkte lekeler oluşması!

beyaz renkte lekeler oluşması!
sgoserdar gökhan önder

herkese kolay gelsin. çalışmalarımda kullandığım beyaz dokularda lekeler ve ara sıra da ışık patlamaları oluyor. bunun nedenini ve çözümünü bilen arkadaşlar beni de bilgilendirirlerse sevinirim. şimdiden teşekkürler...


2013-02-05 14:46:37
  • Offline
  • Erkek
örneğin
sgoserdar gökhan önder

örneğin

paylaştığım örnekte yaşadığım gibi!

2013-02-05 14:48:06
  • Offline
  • Erkek
profesyönel olarak hazırlanmış sahnelere
sgoserdar gökhan önder

profesyönel olarak hazırlanmış sahnelere çalışmamı atıp render aldığımda da sonuç değişmiyor.


2013-02-05 14:49:39
  • Offline
  • Erkek
hiç kimsenin bir fikri
sgoserdar gökhan önder

hiç kimsenin bir fikri yok galiba ! =)


2013-02-06 11:08:34
  • Offline
  • Erkek
GI ve LC değerlerini
soneday7Soner ÇakırAvatar

GI ve LC değerlerini arttır. Subdivsleride biraz yüksek tut. En kötü ihtimal,irradiance mapdaki, current prest`i, High yap ve LC`yi yükselt.


https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2013-02-06 11:12:16
  • Offline
  • Erkek
Light cache Subd değerini
cenk_sunguCenk SunguAvatar

Light cache Subd değerini yükseltip bir dene bence..


Obsesif Kompulsif ´im... O yuzden hersey duzenlı olmalı!!!... http://www.turbosquid.com/Search/Index.cfm?keyword=cenk+sungu&x=0&y=0
2013-02-07 01:00:34
  • Offline
  • Erkek
Light cache`in özelliğidir beyaz
OnTEC2Onur UNLUAvatar

Light cache`in özelliğidir beyaz

Light cache`in özelliğidir beyaz objelerde koyudan açığa doğru gidiş olduğunda ışık kaynağı gibi algılayıp ekstra parlaklık oluşturuyor, orayı ışık olarak algılayabilir çüzüm subdivini arttırmak .

İnsanların ön yargılarını kırmak atomu parçalamaktan daha zordur. ontec.blogspot.com
2013-02-07 11:07:41
  • Offline
  • Erkek
ilgilenen herkese çok teşekkür
sgoserdar gökhan önder

ilgilenen herkese çok teşekkür ediyorum. uygulamaya geçirip sonucu bildireceğim. herkese kolay gelsin...


2013-02-08 10:35:30
  • Offline
  • Erkek
uygulamaya geçmeden önce bir
sgoserdar gökhan önder

uygulamaya geçmeden önce bir şey daha sormak istiyorum. light cache içerisindeki sub.div ayarım 800. onu daha da artıracağım fakat material editör içerisindeki reflection ve refraction sub.divlerini artırmamın da faydası olurmu? her ikisinide artırdığımda render süresi ciddi şekilde uzayacak. eğer etkisi olmayacaksa material editordeki subdivlere dokunmak istemiyorum.


2013-02-08 10:53:04
  • Offline
  • Erkek
normalde sub div 1500
OnTEC2Onur UNLUAvatar

normalde sub div 1500 ün altında pek kullanmayın final renderde 2500 - 3000 yapın sadece sorunlu yerde küçük bir render alın zaten ortaya çıkar düzelip düzelmediği.


İnsanların ön yargılarını kırmak atomu parçalamaktan daha zordur. ontec.blogspot.com
2013-02-08 18:17:52
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!