Organiğe giriş denemeleri (Çıplaklık İçerir!) - sayfa: 5

Cvp

Deadbeat

Teşekkürler, önerideki gibi biraz geri çektim.

Burun ve üst dudak arasındaki mesafe de fazla sanırım (bu biraz bozmuş)

Göz kapağı ve kaş arasındaki boşluğuda silmişim (smooth işleminde).
[img]http://img259.imageshack.us/img259/7725/zgrab03vx9.jpg[/img]

[hr]

Bu kadar yeterli diyip. 1 adım ileri giderek, daha zor şeyler yapmaya karar verdim. Bu sayede çalışmaların gözümde bir değeri olur ve daha fazla ilgilenirim.

İlerde yeniden bu şekilde bir konu açarak elimi hızlandırmayı düşünüyorum (Sphere + 30 dakika ile hızlı denemeler ).

Konuya ilgi gösteren, herkeze tekrar teşekkürler. [S22]

[hr]

2008-02-14 18:06:34

Cvp

Deadbeat

Teşekkür edip, wip de takılmayı bırakmayı düşünüyordum. Bu çalışma hoşuma gitmediği için, kişisel galeri için yetersiz olduğunu düşünüp bunuda buraya eklemeyi uygun gördüm.
Belki daha sonra, denizi (üstünde durduğu zemini) yeniden yaparım (bu, fazla uydurma oldu :P )

[img]http://img107.imageshack.us/img107/2200/83596959ru7.jpg[/img]

2008-02-24 22:58:50

Cvp

gHokhan

arkadasım ya ben cok yeteneksızım yada bılmedıgım bı program var hemen kafa cızılen basıt uygulamaslı falan..tum calısmalarına berbat dıe baslamıs bıtırmıssın.tamam mukemmel sayılmasada hepsı guzel calısmalar.calısmalarında sana basarılar...eger ıkıncı dedıgım gıbı bılmedıgımız hemen cızım yapan bı program varsa soyle:P

2008-02-25 18:53:11

Cvp

Deadbeat

Teşekkürler ama gerçekten kötüler :D. Aslında problemiminde ne olduğunu biliyorum. Bunlara ısınma turları gözüyle baktığım için, programı kapattığımda, yeniden devam etmek isteği olmuyor. Referanslı çalışıp, kafa modellerini referansa benzetmeye başladığım zaman modellerle daha fazla vakit geçirmeye başlayacam [G1]
Tekrar teşekkürler, başarılar.

[hr]

Referanslı çalışmaya başlamadan önce.. Kırışıklıklarda problem yaşarım korkusuyla önden bir modele başlamayı düşünüyorum. Şimdilik silahları yaptım.


[img]http://img148.imageshack.us/img148/191/99631825gk6.jpg[/img]

2008-02-27 03:08:58

Cvp

Ocheeva

ninja ekipmanları çok güzel olmuş!

Bir soru sorayım;

Sub-zeroyu hangi methotla kapladınız?

[G1] teşekkürler,

2008-02-28 12:07:28

Cvp

Deadbeat

Teşekkürler, Aslında detaylandırmayı düşünüyordum ama bu kadar geri planda kalacakken uğraşmanın anlamı yok diye bıraktım.

Subzero da, mesajda yazdığım gibi fırçayı öylesine salladım. Hatta boyama sırasında, material e almak gerektiğini bilmiyordum. Materiali değiştirip boyarken (rgb de iken), o materialin kaldığını zannediyordum :P.

Şurada açtığınız konuya, youtubede ki [u]başkasına ait olan[/u] bir video yu örnek gösterdim (işlemin yapılışı hakkında fikir vermesi için)

[url]http://www.tr3d.com/index.php?f=20&oku=371&id=forum[/url]

Videoda görünmüyorsa başlangıç şu şekilde >
Boyanacak subtool (modeli) u seçip, COLOR menüsünden "FillObject" diyoruz (Mrgb, Rgb, M ihitayaca göre seçili olmalı).
Yada Tool>Texture> Colorize yi açıyoruz.

Sonrasında videoda göründüğü gibi, fırça yardımı ile boyamayı yapıyoruz.
(benim bildiğim zbrush içinde bu şekilde. ufak bir plugin ile Ps dede boyama yapılabiliniyor.)

teşekkürler, kolay gelsin.

[hr]

Şuda uydurma ninja karakterimiz (3üncü sayfadaki mesh den yapıldı).
Poz bu şekilde olmayacak (tam olarak). Bacak arasında bir problemle karşılaştımda. Vakit geç olduğundan, yarına bıraktım poz işini.

[img]http://img509.imageshack.us/img509/626/cakmapozea5.jpg[/img]


Altdaki resime benzer bir şey düşünüyordum. Topoloji yüzünden olmadı.

[img]http://img412.imageshack.us/img412/390/zgrab01copybr4.jpg[/img]

[hr]

Kurulumla gelen modellerdede problem yaşadım. Poz sırasında farkında olmadan alakasız yerleri deforme ettim. Sağdaki pozdada, yukardaki kolu daha fazla yukarı kaldıramadım.
En iyisi zbrush a birazcık ara verip, maxda rig kasmak (gerçi zbrushda çok güzel pozlanmış bir kaç resim görmüştüm ama... neyse).

[img]http://img171.imageshack.us/img171/3804/zgrab01ym8.jpg[/img]

2008-03-01 02:50:02