insansı domuz kafası - sayfa: 3

Cvp:insansı domuz kafası

Parathoner

Üstatlar yaptı mı işte böyle çalışma yaparlar. Herkes birbirine girer. [G3]

Referans için aynayamı baktın lafının başka bir açıklaması yoktur. Anlaşılması gerekeni direk anlatmışsın. Bu kadar laf edeceğinize yazmayın olsun bitsin. Yerine başka bir cümle kurarsın olur biter.

"İnsansı domuz kafasına" da yorum yaptınız ya, olmaz, etmez, niye böyle, niye şöyle diye... Murat bunuda gördük ya bu sitede abi, ölsekte gam yemeyiz artık rahat ol sen. [G5]

2005-08-16 17:32:56

Cvp:insansı domuz kafası

kazmamurat

doğru dedin kerem, daha fazla yazmaya gerek yok. bu aralar benim olduğum yerde lüzumsuz tartışma eksik olmuyor zaten, bende bi terslik var anlaşılan.

nasıl istiyorsan öyle anlamakta ben kadar sen de serbestsin süleyman kardeşim. "anlama zorluğu" dediğin şey de ben kadar sende de mevcut sanırım. iki tane anlama zorluğu olan adam olunca tabi ortamda işin rengi değişiyor, lüzumsuz tartışma başlıyor. model sergilemek için açılmış bi topic te alakasız muhabbet için herkeslerden özür dilerim.

daha bi "insansı domuz" lafına bu kadar takıyorsak eğer, sanırım uzun zaman daha ülkede 3d ve animasyon adına ciddi şeyler beklememek gerekiyor...

2005-08-16 17:39:57

Cvp:insansı domuz kafası

beko

kazmurat güzel çalışma fakat bi kaç eleştirim olcak izin verirsen bana göre tüm yüzeylerin 4 gen olması gerekir temiz bir model çıkartmak istiyosan fakat senin modelde çok fazla 5 gen var.acaba 5 genleri düzelticekmisin ?




her çalışma saygıya değer.

2005-08-16 17:42:04

Cvp:insansı domuz kafası

kazmamurat

hehehehe. ne diyeyim, orası öyle.

şöyle düşünsenize bi de, mesela siteden bi sürü arkadaş ileride yurt dışına gidecek, bilzzard da falan misal, adamlar diyecek ki "şu şu oyun için hazırladığımız sinematik için şöyle kelli felli bi insansı domuz yapıver" (herhalde humanoid pig derler onlar). hehe, belki bu topic i hatırlar gülerler bol bol yaw. ehe.

2005-08-16 17:44:01

Cvp:insansı domuz kafası

kazmamurat

beko;

açıkçası ben tüm yüzeylerin dörtgen olması gerekliliğine katılmıyorum, tüm yüzeyleri dörtgen yapmaya çalışmak lüzumsuz yere modelin şişmesine sebep olabiliyor. üçgenler modelde kötü görüntülere yol açabiliyor, ancak beşgenler de böyle bi sorun pek yaşamıyorum, hatta zaman zaman görüntünün tam istediğim şekilde olmasını bile sağlamaktalar. önemli olan ve dikkat ettiğim noktalardan biri de beşgen leri elden geldiğince dörtgenler etrafına yerleştirmek, iki veya fazla beşgen in yanyana gelmesi ciddi bi problem olabiliyor. beşgenden büyük yüzeyler ise hiçbir anlamı olmayan şeyler bu arada, zaten onlar kolayca dörtgen haline sokulabilmekte.

sonuç olarak, üçgenler kötüdür, beşgenler dostumuzdur diye düşünüyorum.

2005-08-16 17:48:30

Cvp:insansı domuz kafası

beko

evet haklısın ama 3 genlere ayıp etmiyelim onlarda kumaş yapmada çok faydalı oluyo [G1]

2005-08-16 17:52:44

Cvp:insansı domuz kafası

Pulsar

Birçok kişinin beşgenleri kullandığını gördüm. Mesela Stahlberg´in bir modelin tam kol kıvrım yerinde beşgen bıraktığını görmüştüm. Yani nedense dörtgenden büyüğü yapılmamalı gibi bir şey çıkmış, kimse şaşmıyor. Soranlara da, biraz kullanmanın sakıncası olmadığını yazmıştı.
Özellikle bölgede önemli bir hareket gerçekleşmiyorsa hiç sorun çıkmaz. Ama nadiren kaplamalarla ilgili sorun çıkabilir bu bölgelerde diye duymuştum.

2005-08-16 17:53:29

Cvp:insansı domuz kafası

kazmamurat

ehehehe, tabi ayıp etmemek lazım. ama organik modellerde biraz ayıp ediyorum ben açıkçası.

bu arada dörtgen, beşgen konusu da şahsi görüşüm, kesin doğrudur diyemem. kötü örnek olmayayım şimdi sizlere. ama bence, modeliniz iyi görünüyorsa ve anime de topoloji tabanlı bi sorun çıkmıyorsa isterseniz yüzgen falan kullanın, hiç sorun değil...

2005-08-16 17:55:29

Cvp:insansı domuz kafası

beko

ben organik modellemede 3 gen veya 5 gen yaptığım zaman kesin sorun çıkıyo o yüzden tüm yüzeylerin 4 gen gelmesine özen gösteriyorum.

2005-08-16 18:02:39

Cvp:insansı domuz kafası

BOSS

ben domuzları seviyorum valla çok şeker hayvanlar.
allahın yarattığı herşey gibi.

2005-08-16 18:23:18