insansı domuz kafası

insansı domuz kafası

kazmamurat

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/DYgm3kI21.jpg[/img]

max 6 poly model

2005-08-19 16:47:19

Cvp:insansı domuz kafası

Null

yeni bir karakter denemesi mi yoksa? devamı gelicektir umarım.. bu arada zbrush gibi adamsın demek istiyorum.. kaç saatte çıktı bu çalışma acep? .. kolay gelsin.[:I]

2005-08-16 12:22:55

Cvp:insansı domuz kafası

Pulsar

Çok güzel bir başlangıç olmuş. Devamını bekleriz. Ve domuzları sevmedikleri için böyle bir çalışmayı uygunsuz görenlere de tuhaf bakıyorum. Yani ne bileyim ışık,model kaplama, anlatım, gerçekçilik filan eleştiriye açıktır ama ne yapacağı tamamen kişinin kendi görüşü; karışılamaz, yoruma kapalıdır.

2005-08-16 12:45:24

Cvp:insansı domuz kafası

POWERD3D

Haklısın Pulsar başlığı felan eleştirmek bize düşmez. Sitede yöneticiler var. Yanlış bişi olsa onlar yapar gerekeni. Çalışma murat kardeşimizin her zamanki gibi güzel çalışmalarından. Gerçekten güzel olmuş ellerine sağlık diyorum.

2005-08-16 12:55:02

Cvp:insansı domuz kafası

kazmamurat

ilginç cidden, kedi köpeği insansı yapsam sorun olmaz demek. baya ilginç bi bakış açısı cidden arkadaşlar... kedi köpek insansı olabilir, ama domuz olamaz. ilginç. ne fark var, birisi bana bunu açıklayabilir mi arkadaşlar acaba?

diğer arkadaşlara da teşekkürler.

2005-08-16 12:57:05

Cvp:insansı domuz kafası

Pulsar

Yazmayı unutmuşum modelin isospline olarak değil de tamamen meshsmooth öncesi halini bir görmemiz mümkün mü?

2005-08-16 12:58:16

Cvp:insansı domuz kafası

Problem

Oldukça başarılı bir karakter olacağı şimdiden belli, Diğer arkadaşlar için söylüyorum eleştirileriniz mantıksal çerçevede olsun , Dünyada domuzdan beter insanlarda var ama bu konu ile alakası yok ,Oldukça başarılı bir schifi karakteri olacak , ben de mesh smoot dan önceki wire halini görmek isterim eminim işimize çok yarayacaktır mümkünse:)

2005-08-16 13:09:20

Cvp:insansı domuz kafası

kazmamurat

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/v73YqUKMm.jpg[/img]

bu arada modelleme yaklaşık 8-9 saat sürdü.

2005-08-16 13:22:43

Cvp:insansı domuz kafası

Pulsar

Oooo epeyi kastırmışsın hocam. Modelin şu hali bile epeyi yüksek poligonlu. Zaten bu detay başka nasıl olabilirdi ki?

2005-08-16 13:24:41

Cvp:insansı domuz kafası

3d-anim

modelde fazla detay var...Burunda ve alında kırısıklıklar render esnasında hafif bir gölgede bile bir çok detay önplana çıkacak bunları relax(yaymalı)ile.Açıkçası bu kadar yoğun mesh i örmek çok zor bunu başarabiliyorsun tebrik ederim.
Eskiden spline+edit poly yapıyordun ..belki spline gene var ama edit poly oldukça daha yoğun çalışılmış.İnsansı diye başlık atmışsın murat ..Herhalde body kısmını oyle dusunuyorsun cunku insan yuzunu anımsatmıyor.Hep merak etmişimdir neden max7 kullanmıyorsun diye .Çünkü edit poly modifieri nde max 7 de yeni özellikler var ki bunlar senin gibi birine çok lazım diye düşünüyorum.
1.poly uzerinde cut yaparken gereksiz ikinci bir edge oluşturmuyor daha temiz bir yuzey orebiliyorsun.

2.Relax ı ve meshsmooth u içine katmiş

3.Spline exturude(mayadan)

4.Bridge(İki poly boşluğunu birleştirme ve edge sayısını kontrol edip twist yapabilme)

özellikle sırf 1. madde sana çok lazım diye düşünüyorum.

Diğer merakım için beni affet ama merak işte.Bu yoğun mesh e neden ihtiyaç duyuyorsun.Bu tip modelleme sanırım obje yuzeyi prussuz ve daha detaylı yakından göruntu verince hata olmasın diye mi.Bu tıp urunler benim bildiğim sinema filmleri için lazım olur.Merakım sadece bu yoğun mesh üzerine....

Devamını merakla bekliyorum çünkü uzun zamn sonra ilk çalışman....

2005-08-16 13:31:06