çamurdan heykelcik (S_i_S) - sayfa: 2
Cvp
sunum harika.. bayıldım cicim [S57]
Cvp
WIP´ te belliydi ne yaman model olacağı[:)]
çok başarılı sunum olmuş, eline sağlık[G5]
Cvp
teşekkürler .. süper bi iş olmadı ama artık vites arttırma zamanı .. aynı wip yeni modelle devam ediyo ve sanırım etmeye devam edicek ..
bu arada sadece heykelcik model gibi görünüyosa bi eksiklik var demektir :D ben heykelciği de model değilmiş gibi modellemeye çalıştım : P demekki daha katedilmesi gereken çok yol var :D
Cvp
naçizane belki şöyle bi tavsiyem olabilir, heykelciği gri yerine toprak tonlarına çekersen, hani kilden yapılma olduğu daha bir vurgulansın diye, eminim heykelciğinde model olduğunu kimse anlamıycak ;) gri materialden dolayı ele veriyo kendini biraz, yoksa detaylar harika, bidaha eline sağlık :)
Cvp
çok doğru söylüyorsun Derya .. fakat bu tip biblo heykelcikler yani örnek vermem gerekirse mcFarlane tarafından üretilen spawn figürleri tarzında biblolar için fimo hamuru denilen bir malzeme kullanılıyor ..tabiki o bibloların üretim şekli değişik ancak evinde veya atölyesinde bu tip biblolar yapanlar bu ürünü kullanıyor.. polimer kil olarakta anılan bir malzeme bu .. rengide örnekteki gibi gri bir tonda :)
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/bO74zI4LE.jpg[/img]
Cvp
bilgi için teşekkürler, yabancısı olduğum bir konu heykel sanatı, haliyle sokaktaki vatandaş gözüyle çamurdan heykel denince toprak aklımıza geliyor :)
Cvp
bende sokaktan biriyim yau ayrıca hayatımda 1 kere heykel yapmaya çalıştım :D sadece okuldaki çocuklardan duymuş olduğum bişey bu ;)
dipnot :örnekteki model bana ait değildir bu arada . bu tür şeylerden dilim çok yandı belirtmek istedim :D
Cvp
çok güzel bir çalışma olmuş gerçekten,emeğinize sağlık...
Cvp
Muhteşem ellerine yüreğine sağplık lakin she-ra çizgi filmde daha güzeldi bu biraz çirkin olmuş :P
Cvp
Gerçekten çok güzel .
Ellerine sağlık.Çalışmaların daha da iyiye gitmiş.
Merak ettiğim şu konular var:
1_bu modeleri base model olarak bir yerden alıp mı yoksa
sıfırdan bir base model mi oluşturuyorsunuz.
Çünkü base modelin düzgün poligon dağılımı olması gerektiğini duymuştum.Örneğin kol kısmındaki poligon yoğunluğu ile diğer vucut kısımlarında da hemen hemen aynı oranda ve düzgün toplogy de olmalı.
2_bu modelin uv si açılmadan mı zbrush da (sculp) yontma yapıyorsunuz.
3_Modelleme bittikten sonra bu tip gerçekçi görüntüdeki 3d nesnemizi maya/max gibi programlarda anime etmek için nasıl bir yol izlemeliyiz.(normal map (acaba hangisi-tangent mi v.s.), yoksa displace map mi)..
saygılarımla