BAFTA Oyun Ödülleri - sayfa: 2

Re:Cvp

motion

[quote=6945] Yazan: Block Mind
Oyunda nvidia tabanlı bu sistemin baya etkisinin olduğu söyleniyor. Eğer özelliği ati kartınızda açık unutursanız camlar kırıldığı an oyununuz donuklamaya başlıyor...[/quote]

Evet maalesef öyle Cem...

PhysX devamlı geliştirilme aşamasında olan bir fizik motoru ve NVIDIA kartlarda gerçek performansını gösteriyor. ATI´de sorun yaratması ve bir takım kilitlenmelere yol açması son derece doğal kaldı ki bazı NVIDIA kartlarda bile Çağatay´ın belirttiği gibi kasılma olayı yaşanabiliyor. Bu arada ATI´nin PhysiX Aegia destekli kartları piyasa da var diye biliyorum...

PhysX´in halen göze çarpan bazı eksiklikleri vardır ancak
NVIDIA bu konuya oldukça önem veriyor; [url]http://developer.nvidia.com/object/physx_features.html#rigid[/url]

CGSociety.org´de ki makaleyi okumuştum ancak çok fazla detaya girmemişler...

NVIDIA, Mirror´s Edge´de PhysX özelliğinin daha çok hangi sahnelerde öne çıktığını kısa bir video ile tanıtmaya çalışmıştı; [url]http://www.nzone.com/object/nzone_mirrorsedge_home.html[/url] bu link´te düşük çözünürlükte bir flv dosyası oynuyor, daha net ve büyük format da izlemek için [url]http://download.nvidia.com/downloads/nZone/videos/nzm_MirrorsEdge_PhysX.mov[/url] link´ine sağ tıklayıp "Save Target As" yaparak 75 MB bir mov dosyası indirebilirsiniz. Bu video´da her şey daha belirgin ve detaylı.

Youtube´daki video´yu izledim oldukça ilgi çekici ve şaşırtıcı...

2009-03-11 08:21:53

Cvp

motion

Ödüller dün gece açıklandı, CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE ve DEAD SPACE iki dalda ödül aldı. Liste ve ilgili link´ler aşağıda;

BEST GAME : SUPER MARIO GALAXY (Nintendo/Nintendo)
ORIGINAL SCORE : DEAD SPACE (Electronic Arts/Electronic Arts)
SPORTS : RACE DRIVER: GRID (Codemasters Studios/Codemasters)
ACTION & ADVENTURE : FABLE II (Lionhead Studios/Microsoft Game Studios)
STRATEGY : SID MEIER´S CIVILIZATION REVOLUTION (Firaxis Games/2K Games)
ARTISTIC ACHIEVEMENT : LITTLEBIGPLANET (Sony Computer Entertainment)
STORY & CHARACTER : CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE (Infinity Ward/Activision)
CASUAL : BOOM BLOX (Electronic Arts LA/Electronic Arts)
TECHNICAL ACHIEVEMENT : SPORE (Electronic Arts Montreal/Electronic Arts)
GAMEPLAY : CALL OF DUTY 4: MODERN WARFARE (Infinity Ward/Activision)
USE OF AUDIO : DEAD SPACE (Electronic Arts/Electronic Arts)
HANDHELD : PROFESSOR LAYTON AND THE CURIOUS VILLAGE (Nintendo/Nintendo)
MULTIPLAYER : LEFT 4 DEAD (Valve/Valve)

[url]http://www.bafta.org/awards/video-games/games-nominations-in-2009,101,GAL.html[/url]

[url]http://www.bafta.org/awards/video-games/nominations,664,BA.html[/url]

2009-03-11 08:35:51

Cvp

Block Mind

Dead space´in 5 parçalık score´u nasıl oldu da fallout´un orkestral soundtrack´inden üstün bulundu, anlamak mümkün değil. Oyunda böğürtüden müzikleri dahi duyamıyorsunuz ki. Bir oyunun başında ishimura´ya iniş yaparken, bir de oyunun sonunda credits yazarken 2 track duyabiliyorsunuz zaten. Kalanı da canavarlar çıkınca gelen bir keman sesi o kadar. Uzay boşluğunda yankılanan "daha dün annemizin kollarında yaşarken..." melodisinin etkisi olduğunu düşünüyorum.

[url]http://www.dailymotion.com/video/x79kgf_dead-space-trailer_videogames[/url]

Bethesda´nın iyi yaptığı bir şey varsa o da oyun müziklerinde kaydettirdiği orkestra kayıtlarıdır diye düşünürdüm hep. Bu klasmandaki tercihi pek uygun bulmadım kendi küçük çapımda :)

2009-03-11 11:06:02