Brazil r/s RENDER DENEMELERI!!!. - sayfa: 3
Cvp
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/a12464w36.jpg[/img] bu da mekandaki kullandığım koltuklardan bir tanesi.
Cvp
Arkadaşlar yetersiz ingilizcemle ancak bu kadar ilerleyebiliyorum :) En büyük sıkıntım brazil render sisteminde iç mekan ışıklandırması anlatan kaynak bulamamam. Biliyorum sitede brazil kullanan arkadaşların sayısı çok az. Kazaran bu foruma bakan arkadaşlar olursa, yorum yapmasanız bile önerebileceğiniz linkleri yazarsanız çok sevinirim..[-:D] şimdiden teşekkürederim...
Cvp
dünyanın en gerçekçi ışığı bile olsa, yansıma olması gereken yerde yansıma yoksa gerçekçi ışık hikaye...
çalışmaların gerçekten tebrik ettirecek çalışmalar. ancak kaplamaların ağlıyor, ağam, biz bu render´lara yakışmıyoz ağam bu fotonlar eziyor bizi yardım yardım diyor... şu yansımaları görmek uğruna bence biraz daha render beklemeye değer...
render deneme
merhaba arkadaşlar
çalışmalarını çok başarılı buluyorum axe.bir hafta önce forumda indirect illumation u kullanmadığını söylüyorsun.çok merak edip aynı yöntemi kullandım,fakat beni tatmin etmedi,uzun süredir brazili çözmeye çalışıyorum,chrom nickel gerçekten haklı brazili yeni bir arabaya benzetmiş ama daha böylesine bir arabanın icat edildiğini sanmıyorum.iki gün hiç durmadan render ve ışık ayarlarıyla uğraştığım bir mimari çizimi gönderiyorum.yorumlarınız benim için çok önemli.
Cvp
çizimi göremiyoruz. ve bence önce default render´da fotogerçekçiliği öğrenmeyi denemelisiniz. default render´i bilmeden, bir render motoru öğrenmek bek de ii bişey deil. gündelik çözümler sunar. ama alternatif çözüm üretemezsiniz.
resim
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/vSuVk9o88.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/21Q200lxj.jpg[/img]
Cvp
ilk başta kaplamaların sorunlu. Binanın formu çok güzel fakat ışıkla ve skylight ı fazla mavi tutarak etkiyi öldürmüşsün.. işık rengini biraz turuncu yap, güneş etkisini yakalamış olursun. sıçramaları göremiyorum. sanırım indirect illimination kapalı. sadece sky ı açmışsın. Ayarlarıda prtScn yapıp yollarsan dada ii yardımcı olabiliriz.
Bence bu çalışmada başlangıç olarak brazil kullanma. Light Tracer kullanki brazilin sana sunduklarını görebilesin. Sanırım materiallerin standar material. Light tracer e dönmende zor olmayacak ;)
Güzel çalışmlar çıkartacağına eminim, devam... [;)]
Cvp
güneş ışığı biraz fotometrik mi sanki?
eğer öyle ise brazil luma server´dan indirect illumination´u aktif hale getirip, aşağıdaki specular filter´ın multiplier´ini 1.2 yada 1.3 yapmanı öneririm. yada ışığın indirect lighting bölümündeki level´i aktif hale getirip ordan da yapabilirsin. ancak orası diffuse ve diğer kanalları da etkileyecektir. ayrıca bu ışığın level´ini artırman renk akmalarına ve aşırı renk zıplamalarına sebep olabilir. dengeli kullanmak lazım.
son olarak da, render süresine birazcık ekleyecektir ama, luma server altındaki bounces değerini de 2 yada 3 pc performansına göre daha fazla yaparsan, çok hoş bir ışıma elde edebilirsin.
Yunus´a %100 katılıyorum :). light tracer´i görmeden brazil´in nimet olduğunu anlamak zor. bir de, skylight´ın hoş bir ışıma oluşturması için skylight´a hdri açın. brazil hdr´inin renk derinliğini ışıma verisi olarak kullanıp, hdr´nin bulunduğu ortamın ışımasını çok yakın şekilde taklit edebilir. böylece çok daha orjinal sonuçlara daha kısa sürede ulaşırsınız. ama hdr için biraz deneyim lazım.
Cvp
tekrar merhaba ,arkadaşlar light traceri uzun zamandır kullanıyorum takriben 3 senedir.brazilin bizlere neler sunduğunu
öğrenmek istiyorum.ındirectillumation aktif.image sampling p3
bounce 4 render süresi 1h 24m.hdri kullanmasını bilmiyorum.kadir beyin forumdaki bütün açiklamalarını ve tabi axe ninde defalarca okudum.yorum ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim.iyi çalışmalar.
Cvp
Arkadaslar gercekten cok guzel butun bilgiler cok faydali tesekkuru bir borc bilirim [G3]
Hdr konusunda biraz aydinlatabilirmisiniz arkadaslar..yansimalar icin sanirim daha fazla gercekcilik elde etmemizi saglayacak yanlismiyim??