Kafa modelleme(Maya)

Kafa modelleme(Maya)

Hazaro

Selamlar
Ben Maya da bir kafa modelledim(Normalde Max kullanıyorum Ama uzun süreli maya geçmek istiyorum.Ve Maya da 3d Hayatım boyunca ilk Kafa mı Cizmeye çalışıyorum).ama
[url]http://www.geocities.com/feanor_rauko/2.jpg[/url]
resimde görüldüğü gibi çizgiler kalıyor...Vertexleri birleştirmeme rağmen...Hand-soft da yapıyorum...Olmuyor acb nasıl düzeltebilirmm

2005-07-14 12:20:36

Re:Kafa modelleme(Maya)

Gelroth

Resmin görünmüyor farklı bi yere upload etsen?

2004-07-29 14:53:11

Re:Kafa modelleme(Maya)

j-joey

Copy+Paste

2004-07-29 15:37:41

Re:Kafa modelleme(Maya)

Gelroth

iğğğ deli oluyorum bu olaya[_(]

2004-07-29 19:46:11

Re:Kafa modelleme(Maya)

Hazaro

Sacmalık işte Allah ın Yahoo su buraya link olarak atıyoum.Gözükmüyor.Normal bir siteymiş gibi yazınca açılıyorr..Ne Komik yaww....[x:(]

2004-07-29 23:32:59

Re:Kafa modelleme(Maya)

mengler

Evet mayanın genel sorunu... (En azından mayada benim sorunum....)

Öncelikle ref resimleri image plane lerlede halledebilirsin..

Konuya gelince maalesef maxin symetri modify gibi bir olay mayada yok... Onun yerine mirror var... (Duplicate/instance/ negatif değerli scale) bunu ben şöyle çözdüm.....

Mirror´ unu aldıktan sonra vertex birleştirme olayından sonra... o alandaki çizgileri seçip convert to face denilip bu alana smooth uyguladım...

Yada yan tarafın alanını mirror almadan önce chrise ayarları ile oynayıp diğer tarafın keskin hattını ayarlayabilirsiniz... böylece mirror ile yumuşak geçiş yapabilirsiniz...

maya 6 dada koymadılar symetri modify ´i ve gerçekten büyük hata....

Mayada bunun başka kolay yolu varsa arkadaşlar yazsın.... Velhasıl gerçekten problem.... Nesnlerin vertexlerini birleştir vs. olabildiğince eski yöntem....

2004-07-30 02:41:41

Re:Kafa modelleme(Maya)

sze8

yawwww, nasil sorun cikar :((( dosyayi bana yolla...

2004-07-30 02:59:53

Re:Kafa modelleme(Maya)

ogulec

maya da kafanin yari tarafini cizdikden sonra diger tarafinida miror yaparken otamatik olarak birlestiriyor polygon/mirorgeometry nin options larina gir ve connect border edgesi sec boylelikle ikitaraf birlesmis oluyor

2004-07-31 10:40:25

Re:Kafa modelleme(Maya)

vokri

çizdiğin yarı kafayı mirror yaptığın zaman çizgilerin birbirine oturması lazım eğer kafanın orta yeri sivri kalıyosa bunun çözümü split kullanman gerekir yani sivri kalan tarafı örüceksin eğer oda olmuyosa kabartma yöntemi var oda çok basit bi yöntem bu dedikleri yaparsan sorun kalıcağını zannetmiyorum.

2004-09-15 12:10:04

Re:Kafa modelleme(Maya)

tricecold

Şimdi objenin bir yarısını modelliyip mirror yapsan bile, yada duplicate edip ekseninde ters çevirsen bile aslında halan iki adet objeye sahip oluyorsun, bundan dolayıda obkjeyi smooth etmek istediğinde objelerin sınır yerleri böule kesik kesik oluyor. Ben böle yapıom, duplicate ediom, ters istikameteki scale attributeunu aynı değerin -(eksi)si yapıom, sonra combine ediom sonra o vertexleri seçip merge vertices diom oluyor. Merge edges ı da dene sen,

2004-09-16 13:09:07