modelleme - sayfa: 2

Re:modelleme

Pulsar

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/9Se6PTZdr.jpg[/img]

2005-03-07 11:25:18

Re:modelleme

Pulsar

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/2jQ3VR8S8.jpg[/img]

Senin wire ın nasıl gitmesi konusunda da üstünkörü dahi olsa biraz yol gösterebilcek bir çizim yaptım.Cutlar böyle daha düzenli.İnsanlar arabanın wire haline baktığında da bir şeyler görmeli.O da düzenli olmalı.
Araba gibi şeyleri modellerken dikkat edeceğin bir şeyde şudur: Parçaları ayrı ayrı modelle, aynı gerçekte olduğu gibi.Kaputu ayrı, kapıları ayrı, tamponu ayrı,camları ayrı parçalar olarak modelle.Daha kolay olacaktır.

2005-03-07 11:36:51

Re:modelleme

stealth_

ok cok tsk....[;)]

2005-03-07 11:50:32

Re:modelleme

FerS

abi pulsarın yaptığı gibi. bende tam anlamadım. ama kenar yumuşamasından bahsediyorsun galiba. bende bir çok yabancı site gezdim ama bizim yaptıklarımızdan farkları yok (kendilerinin geliştirdiği bir kaç teknik dışında) buda zaten bu kadar bariz bir şey değil sadece hız konusunda yardımcı oluyor kendilerine.
ben daha yeniyim ama en çok önem verdiğim şey modelleme.
benim yaptığım bir modellemede (zippo) senin dediğinin biraz cevabı gibi görüp cevap verdim.araba modelinde çok sorunlar var kendinde görüyorsundur ki kutu gibi durmasından bahsediyorsun galiba. yan tarafı en başından sonuna kadar düz aletin.bu etkiyi vermek basit pulsarın yaptığı gibi.
benim modellemede dikkat ettiysen küçük ve zor gibi görünen (yeni birisi için (yani benim için[:D])) menteşe olayıda yumuşak. ama ben yaptım abi yei başlayan biri basit yane. sen benden çok daha ileri seviyesindir ukalalık yapmak değil amacım sadece yardım etmek. tamda anlamış değilim soruyu.
yanlışım varsa affola.
[img]http://www.pix8.net/pro/pic/8490SJPyU/362863.jpg[/img]

2005-03-08 14:24:31

Re:modelleme

stealth_

arkadaslar poly de quick slice la oluşturduğum yeni vertexleri kullanıp skilerini yok etmek istiyorum nasıl yapabilirim!?

2005-03-14 11:30:27