cameranin duvari tanimamasi

cameranin duvari tanimamasi

noki35

arkadaslar mrb
camera ile disaridan bir odanin icine dogru baktigimizda odanin icindeki objeleri nasil gorebiliriz. camera ile objeler arasindaki duvari gizlemeden renderda icerdeki objeleri nasil gorebiliriz
tesekkurler.

2009-03-02 17:51:33

Cvp

RicCo

object properties´tan visible to camera seçeneğini kaldırsanız renderda görünmez.

2009-03-02 20:05:37

Cvp

noki35

Ricco cok tesekkur ederim.
duvarin tek yuzeyini nasil gorebiliriz. bir yuzeye dogru bakarken seffaf bir sekilde diger yuzeyi ise kati halde nasil gorebiliriz

2009-03-02 20:46:50

Cvp

Ömer 1234

o zamn duvarı farklı objeler ile oluşturup yapabilirsin öndeki objeyi şeffaf arkadakıni opak yapabilrsin.

2009-03-02 20:58:09

Cvp

noki35

duvarin bir yuzeyine baktigimizda seffaf olarak gorebilirken rotate ile cevirip diger yuzeyine baktigimizda kati olarak gozukuyor. bunu nasil yapabiliriz.
cevap veren butun arkadaslara tesekkur ederim

2009-03-02 21:23:48

Cvp

Ömer 1234

Yani render almadan önceki olayı mı kasdediyosun kardeşim

2009-03-02 21:40:30

Cvp

noki35

render almadan once.
omer hocam tesekkur ederim

2009-03-02 21:51:55

Cvp

Ömer 1234

Kenan kardeşim bunun kesin çözümünü açıkcası bende bilmiyorum. Rotation yaparken eğer saydam olan farklı gözüküyorsa veya istediğin şekilde gözükmüyosa farklı açılardan modellemeye devam edebilirsin.Kusura bakma kenan kardeşim benim bildiğim bu.

2009-03-02 21:57:21

Cvp

noki35

bir projede gormustum. ic calisma icin oldukca kullanisli bir ozellik. yine de tesekkur ederim

2009-03-02 22:07:03

Cvp

Seether

Eğer üzerinde çalıştığınız şey tek bir oda ise bir box yapın. Bunu Editable poly´ye çevirin, Polygon ikonuna tıklayın ve ardından tüm objeyi(yani box´ın tüm poligonlarını) seçin ve "Flip" e tıklayın. O zaman sadece iç yüzeyler görünür olur, dışarıdan baktığınızda da içini rahatça görebilirsiniz.

2009-03-02 22:20:03