olusum(?) efekti - sayfa: 2

Re:olusum(?) efekti

BuCKaRoO

aura 3d programini bul.El yazisi bicimde yaptigin animasyonu hem avi hemde path olarak ciktisini al.Daha sonra max de map olarak aviyi alip deformation uygulamasini sagla,kalemede path dosyasini ekle.Es zamanli hem cizsin hem hareket etsin ..

2004-08-26 03:29:05

Re:olusum(?) efekti

emreşan

metincim verdiğin pth de ne hızla hareket etmesi gerektiğini map a bakıp anlamaz max. o sebepten söylediğim angaryayı çekmek zorunda.

2004-08-26 11:53:09

Re:olusum(?) efekti

BuCKaRoO

dogrudur lakin aura newtekin oldugundan lightwave de anliyordu..tam uyum vardi.max icin birsey diyemicem tabikine

2004-08-26 04:35:51

Re:olusum(?) efekti

iceman

Oluşum efektine bir örnek vermek gerekirse ki -bu forum konusu içinde geçen başka bir oluşum efekti- bunun için bir max script var. Ancak sadece Max 5 içinde çalışıyor.

Script in adı : [font size=3]Grow 1.0[/font]

[img]http://www.max3d.pl/download/skrypty/anim.gif[/img]

Adresi : [url]http://www.max3d.pl/show.php?id=skrypty[/url]

2004-08-28 19:05:31

Re:olusum(?) efekti

başpiskopos

aceba birgün bende emreşan gibi deli cevaplar verebilecekmiyim bu max denizinde[G20]

2004-08-28 20:01:45

Re:olusum(?) efekti

emreşan

deli cevap derken iyi bişey demek istedin heralde ha?

2004-09-01 10:21:00