Modeli yapamıyorum - sayfa: 2

Cvp

kalimba

Ben olsam

Editablespline >> Garment Maker >> Shell >> Bend

yaparım. Polyline grubunu Garment Maker ile istediğimiz detayda parçalara ayırıp, kalınlık verip, sonrada bükmüş oluyoruz. Bend yerine bir yolda atanabilir eğilmeye bükülmeye müasyit bir hale geliyor çünkü.

2007-04-17 12:48:16

Cvp

DARK_Lord

Hımm. Bu da bi alternatif olabilir. Fakat yüzey sayısı çok artıyor o zaman. Neyse biraz işçilik yapmalı yada en iyisi maya da modelleyip poly´e çevirip max´e atmalı...

2007-04-17 13:28:44

Re:Cvp

fatihakin

[quote=30149]Ben olsam

Editablespline >> Garment Maker >> Shell >> Bend

yaparım. Polyline grubunu Garment Maker ile istediğimiz detayda parçalara ayırıp, kalınlık verip, sonrada bükmüş oluyoruz. Bend yerine bir yolda atanabilir eğilmeye bükülmeye müasyit bir hale geliyor çünkü.[/quote]

[S56][S61][S65][S22] Hoş yöntem.[:F]

2007-04-17 13:32:07

Cvp

DARK_Lord

Hımm. Bu da bi alternatif olabilir. Fakat yüzey sayısı çok artıyor o zaman. Neyse biraz işçilik yapmalı yada en iyisi maya da modelleyip poly´e çevirip max´e atmalı...
Yavv bu mesaj niye ikinci kez gönderildi bilmiyom.

2007-04-17 13:53:49

Re:Cvp

kalimba

[quote=30152]Hımm. Bu da bi alternatif olabilir. Fakat yüzey sayısı çok artıyor o zaman. Neyse biraz işçilik yapmalı yada en iyisi maya da modelleyip poly´e çevirip max´e atmalı...
Yavv bu mesaj niye ikinci kez gönderildi bilmiyom.[/quote]

Mayada polygona çevirip maxe attıktan sonra wire halini atarsan az mı çok mu polygon olmuş görürürüz.

2007-04-17 23:19:22

Cvp

ferhatozyurt

Mayada modelleyip falan filan yapmanıza gerek yok maxın içinde de NURBS modelleme var, onu aynı şekilde maxdada nurbs kullanarak yapabilirsiniz.

2007-04-18 01:55:01

Cvp

nfs_1

ilk mesajım bu sitede bende autocad de çizdim


[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img266.imageshack.us/img266/1626/ads305zqc7.jpg[/IMG][/URL]

[URL=http://imageshack.us][IMG]http://img405.imageshack.us/img405/8226/gdrsuw5.jpg[/IMG][/URL]

2007-04-17 14:33:40

Re:Re:Cvp

DARK_Lord

polygon sayısı çok daha az oluyor ama extradan düzenleme yapmak gerekiyor çünkü yama yüzeyden poly´e çevdiğimiz için modelde vertexlerin üstüste gelmesi gibi deformasyonlar olabiliyor bu da render´da sorun yaratır. Yani yine iş uzuyor. Değişen bişey yok.
Neyse...Ben cevabı aldım...

2007-04-18 05:03:14