Arazi üzerine yolları işlemek - sayfa: 2
Re:Arazi üzerine yolları işlemek
Eheuheu geç kaldım bakmaya gene vermiş cevabını böhühü ben fericedim pen biliyodum böhühü...
Re:Arazi üzerine yolları işlemek
ehehe hehe:))
Re:Arazi üzerine yolları işlemek
WAlla ii güzel ama bi şey diim öyle olmuyo be kardeş :)) Yine beceremedim mi ne yani araziyi çizdim hatta extrude edip azcık kaldırdım ki yüzey oluşsun onu seçeyim ama seçim için pick object aktif olmadı hata nerde anlamadım yani bu arada glue da sadece max 5 de çalışıyor max 6 da hata verdi :)
Re:Arazi üzerine yolları işlemek
Ben max 6 kullanıyorum bende oluyor.
Once engelebelı bı arazı cızdım.Daha sonra top viewe yol cızdım yola compound objectsden conformu uyguladım aynı engebelı sekıl gıbı bır hal aldı bılemıyorum sende neden olmadı acaba?
Re:Arazi üzerine yolları işlemek
Aha yaptım sanırım küçük bir hata yapıyormuşum kusura bakmayın gerçekten :) Hepinize çok teşekkür... Olldu walla :)
Re:Arazi üzerine yolları işlemek
HEhe gordunmu graf işi ustasından dınleyınce nasıl yapıyor mıllet :) eheh hadi geçmiş olsun...
Re:Arazi üzerine yolları işlemek
walla graf a laf yok ikinizde yardım ettiniz :P
Re:Arazi üzerine yolları işlemek
Graf´ın dediği yöntem iyi bir yöntem ama bence bunun daha kolay başka bir yolu var. O da shape merge komutu. 3 boyutlu objenin üzerine 2 boyutlu spline izdüşüm olarak düşürüldükten sonra operation/ merge seçilir ve edit mesh yapılır ve polygon seçildikten sonra istenilen mesafe kadar extrude (-) olarak yapılır. Vertex sayısının çok önemi yoktur ve aynı polygona material ID tanımlanarak 1 taşla 2 kuş vurulmuş olur.
Re:Arazi üzerine yolları işlemek
O da güzel de shape merge ile de yüzeyin şekli almadı bu sefer :)) Öbürüyle halloldu da shape merge i kullanamadım aha işte başıma yine iş açtınız nasıl uyuyacam ben şimdi :)
Re:Arazi üzerine yolları işlemek
iceman dediğin doğru ama yol kaplamasında sorun yaşaman kaçınılmaz olacaktır...