Yeni Başlayanlar İçin Öneriler: (soru ve istek mesajlarınız silinecektir) - sayfa: 5

Cvp

ayfel

1. ANAHTAR NOKTALAR KULLANARAK ANİMASYON YAPIMI

İLK ANİMASYON
Öğrenilecek konu: key(anahtar nokta) nedir?


Dökümanlar/ 3Dsmax/ Animasyon/ Key nedir?:

http://tr3d.com/index.php?id=dokuman&islem=goster&r=169

Dersi hazırlayan: drekon

2006-03-27 16:12:06

Cvp

ayfel

CHARACTER STUDIO-MOTION MİXER- I

"3D Studıo Max´in Character canlandırması iskelet sistemi Biped´in önemli dinamiklerinden olan Motion Mikser moduna kısaca bir göz atalım. Motıon Mixer Modu´nun temel özelliği hareket karıştırıcı olmasıdır."

Dökümanlar/ 3Dsmax/ Animasyon/ CHARACTER STUDIO-MOTION MIXER:


http://tr3d.com/index.php?id=dokuman&islem=goster&r=181


Dersi hazırlayan: kurt

2006-03-27 16:17:33

Cvp

ayfel

CHARACTER STUDIO-MOTION MİXER- II

"MOTION MIXER : Bıp dosyalarını (İster hazır motıon capture, ister kendi hazırlamış olduğunuz dosyaları) birbirine ekleme, farklı farklı hareket dosyalarını karıştırarak yeni dosyalar oluşturma, biped´in her bölümüne ayrı hareket yükleme."

Dökümanlar/ 3Dsmax/ Animasyon/ CHARACTER STUDIO-MOTION MIXER II:


http://tr3d.com/index.php?id=dokuman&islem=goster&r=184


Dersi hazırlayan: kurt

2006-03-27 16:19:51

Cvp

besiktasivas

cok tesekkurler cok yararlilar

2006-04-09 18:49:45

selam

nimoo

merhaba ben nimoo aranıza yeni katıldım modelleme resimleri arıyorum nereden bulabilirim teşekkürler güney100hotmail.co

2006-04-17 14:20:29

Cvp

ayfel

Radiosity vs global illumination

"Radiosity, gönderilen ışının enerjisini aktarması yoluyla aydınlatması olayını hesaplar.bir ışın gelir. bir yere çarpar, orayı aydınlatır ve enerjisini aktarır, enerjisini aktardığında malzemenin rengine ve özelliklerine göre sıfır´a düşmemişse zıplatır. ve sonraki çarptığı yerde yeniden hesaplar ve bu şekilde enerjisi bitene kadar tekrarlar. ancak bunu, sahnedeki poligonlar üzerinde yapar."

Dökümanlar/ 3Dsmax/ Render/ Radiosity vs global illumination:


http://tr3d.com/index.php?id=dokuman&islem=goster&r=191


Dersi hazırlayan: chrome_nickel

2006-04-17 15:47:20

Cvp

ayfel

Camera Match:

Max sahnesi ile fotoğrafik görüntüyü birleştirirken,
fotoğrafın çekildiği açı ile max sahnesindeki kamera açısını aynı hizaya getirmek, bakış açılarını eşleştirmektir.

Dökümanlar/ 3Dsmax/ Kaplama/ Camera Match:


http://tr3d.com/index.php?id=dokuman&islem=goster&r=192


dersi hazırlayan: drekon

2006-04-21 10:31:05

Cvp

ayfel

Radiosity Ve Radiosity İle Global Aydınlatma



Dökümanlar 3Dsmax Render Radiosity ve GI:

"Radiosity 3ds max’te gelen yeni bir global illumination (GI) yöntemini kullanan plug-in dir. Radiosity genellikle kapalı mekanlarda kullanılır. Fakat dışarıda bulunan güneş gibi ışıklarınla kapalı mekanı aydınlatırken daha gerçekçi görünmesini sağlayabilir. Radiosity realistik ve doğru fiziksel aydınlanma çözümleriyle 3dsmax’e tam olarak entegre olmayı başarmıştır."


http://tr3d.com/index.php?id=dokuman&islem=goster&r=193


dersi hazırlayan: huseyinoz

2006-04-21 10:33:58

Cvp

ayfel

Scatter ile çim yapımı

Dökümanlar/ 3Dsmax/ Modelleme/ Scatter ile çim yapımı:

"Modellerimizde scatter kullanarak, bir objenin üzerine başka bir objeyi rasgele yerleştirebiliriz.
Örneğin bir karakterin yüzüne sakal yapacağımız zaman scatter kullanabiliriz."

http://tr3d.com/index.php?id=dokuman&islem=goster&r=194


dersi hazırlayan: comrade

2006-04-21 10:38:50

Cvp

ayfel

Render

Dökümanlar/ 3Dsmax/ Render/ Sahnelerin Render Edilmesi:


"Render için Klavyeden F9 a basmamız yeterlidir. Bu durumda sahnedeki ışıklar, kaplamalar, yansımalar ve diğer birçok hesaplama yapılarak son görüntü verilecektir. Max ile render yaparken çok çeşitli boyutlarda ve değişik kallitede resim ve film dosyası oluşturulabilir. Özel ayarlarla Render yapabilmek için Render Scene penceresini açmamız gerekiyor, klavyeden F10 tuşu."


http://tr3d.com/index.php?id=dokuman&islem=goster&r=195


dersi hazırlayan: drekon

2006-04-21 10:45:27