Yüzey Animasyonu - sayfa: 2
Re:Yüzey Animasyonu
Linked XForm Modifier :
Modify panel > Select objects or sub-objects. > Modifier List > Object-Space Modifiers > Linked XForm
veya
Select an object or sub-objects. > Modifiers menu > Animation Modifiers > Linked XForm
kısımlarından ulaşabilirsin
Linked XForm Modifier´ı seçilen objelerin veya alt objelerin bir başka objeye bağlanmasına yarayan bir modifier´dir.
başka bir objeye verilecek hareket döndürme ve scale değerleri , bağlı nesneye uygulanacaktır.
Linked XForm´un kullanılışı
objeckt veya sub-objeckt modunda bağlanacak bölge seçilip linked Xform modifier´ındaki Pick control Objeckt seçeneği ile istenilen nesneye bağlanır.
"burada bir anti parantez açmak istiyorum xform modifierı ilede sadece yüzeyleri seçip gizmo ve center değerleri ile istenilen yüzeye hareket verilebilir.
modifier´ın çalışma prensibi aynı şekildedir."
kaynak : 3dsmax 6 help
[hr]
elimden geldiğince anladığım şekilde çevirmeye çalıştım daha iyi bilgiye help dosyasından ulaşabilirsin
kolay gelsin
Re:Yüzey Animasyonu
sağol codie :)
bu arada şunu öğrendim max´i öğrenmek için ingilizcem şu andakinden çok daha iyi olmalı.