Bataklık Cadısı
Eclipse2012 (onur) program: Maya, ZBrush, Bodypaint 3D, 3D Coat Süre: 6 gün 10 yorum yapıldı 4/10 (24 kişi beğendi)
Bulgaristan`dan bir tadığımın kişisel projesi için başlamış olan bu karakter daha sonra o projenin iptal eidlmesiyle benim kişisel projem haline dönüştü.
Karakterin detaylandırmasını ZBrush kullanarak yaptım. Renderı ise Maya`da Mental Ray kullanark aldım.
Bataklık Cadısı için Yorumlar
gayet güzel bir çalışma olmuş eline sağlık +1
- Offline
- Erkek
harika işcilik +1 +1 +1 +1
- Offline
Dün izlediğim hansel ve gretel cadı avcıları filmini hemen hatırlattı.Elinize sağlık en az onlar kadar çirkin olmuş.
- Offline
- Erkek
Çok güzel olmuş....
- Base mesh görmemiz mümkün mü?
- Biraz erkeksi durmuş, keşke biraz daha feminen olsaymış.(Kişisel tercih tabi...)
- Offline
- Erkek
eline sağlık, gayet güzel sadece eller biraz orantısız büyük olmuş.
- Offline
Elinize sağlık kaliteli iş çıkarmışsınız
- Offline
- Erkek
Herkese güzel yorumları için çok teşekkür ederim arkadaşlar.
gokhan3d: Kullandığım base mesh yukarda. Görünmeyecek yerlerini silmiştim polycountdan kaznmak için
Erkeksi olması konusundda başkalarındnda aynı yorumu duydum ama benim aklımdaki tam olarka böyle birşeydi dostum.
Skynet: Elleri bilerek büyük yaptım dostum. Bunun için bir konsept çizimi falan yoktu. Direk modellemeye girişmiştim. Yani tamamen o anda aklımdaki şey bu.
- Offline
- Erkek
Yanıtınız için çok teşekkürler, eğer münkünse poly count`ta öğrenebilir miyiz?
Ben elleri çok beğendim, çok güzel gitmiş....(Belki biraz daha küçülebilirmiş)
genelde kurt adamlarda bu tip el yapısı kullanıyorlar:
http://www.mooncostumes.com/item/20300
bataklık cadılarında parmaklar daha ince ve daha uzun tercih ediyorlar:
http://www.figmentfly.com/legend/gifs/swamp_witch.jpg
http://images.monstermarketplace.com/halloween-decorations-costumes-masks-and-supplies/meg-mucklebones-lifesize-movie-prop-witch-legend-370x480.jpg
ama tercih meselesi.
Birde sizin model için değil(çünkü burda yaşa bağlı bir durum var) ancak insan modelleme ile ilgilenen diğer arkadaşlar için:
http://www.anatomy4sculptors.com/gallery/m_9203200_anatomy.jpg
adresinde kadın erkek yüzündeki farkları anlatan ufak bir liste var....
- Offline
- Erkek
Güzel yorumların için teşekkür ederim Gökhan.
Base meshin polygon sayısı 11080 üçgen. Decimate ederek Maya`da render ettiğim modelde sanırım 2 milyon polygon civarındaydı.
- Offline
- Erkek
Harika olmuş... Eline, zihnine sağlık
- Offline
Kapalı
Eclipse2012 Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.
- ArchiVisione: kaplan_yavrusu ne sıkıntısı ?
- kaplan_yavrusu: hataları sıralayıp gerginlik üretmek istemediğimden dolayı tebrik ediyorum.
- xxonurx: Harika olmuş.
- snopbody: calısmanız basarılı ancak photoshop u bıraz bastan savma yapmıssınız.