Vampir
Eclipse2012 (onur) program: Maya, ZBrush, Cinema 4D Süre: 5 saat civarı 3 yorum yapıldı 3/10 (16 kişi beğendi)
CGHub`ın Character Forge isimli yarışmasının 20. roundu için yaptığım çalışma.
Carlos Huante`nin işlerinden birinin seçilip yapılması gerekiyordu. Ben çok sevdiğim Vampir çalışmasını (Carlos Huante`nin orjinal çiziminide ek resim olarka ekledim)seçtim.
Base meshi ZBrush`da ZSpehere ler kullanarak hazırladım. Modeli ZBrush`da detaylandırdıktan sonra, kanatlar gibi ekstra parçaları Maya`da modelleyip ZBrush a import ettim. Render`ı ise Cinema 4D nin Advanced Render modülünü kullanarak aldım.
Not: Çalışmayı hazırlarken kesinlikle referans imajları, image plane tarzında Maya ya da ZBrush`a import ederek şekillendirme yapmadım. Bütün modeli tamamen referans imajlara bakarak hazırladım.
Vampir için Yorumlar
Eline sağlık hoş bir iş yine, nacizane tavsiyelerim ; Aslında biraz daha uğraşılabilirse üstünde mükemmel olur kas çizgilerini biraz daha belirginleştirip hafif de üstleri şişerse iyi durabilir..
- Offline
bence +1 bir calişma eline saglik eline saglik
- Offline
Detaylı güzel anlamlı... On numara bir iş.
- Offline
Kapalı
Eclipse2012 Diğer Çalışmaları
Eklediğim Çalışmalar
Render ve Resimler
Yeni Mesajlar
- KrmmcR: Teşekkür ederim abim
- KrmmcR: Çok teşekkür ederim abim
- olcaysaymar: Emeğine sağlık Kerem
- olcaysaymar: Ellerine sağlık kardeşim
- mateus: güzel çalışma eöeğine sağlık
- ArchiVisione: diğer bir açı
- ArchiVisione: başka bir açı
- kaplan_yavrusu: kayalara geldik.thanks.
- mateus: ön traf çok parlamış sanki
- mateus: deniz yansıma iyi duruyor
- kaplan_yavrusu: bazı sıkıntılarda mevcuttur.Teşekkürler.
- kaplan_yavrusu: Madem sordunuz şöyle izah edeyim ;kaplamalar hazır malzeme gibi ve bina plastik gibi duruyor. biraz özenirseniz daha iyi sonuçlar elde edebilirsiniz.Teşekkürler.