multazzaar Son Forum Mesajları

    dediğin gibi merkezden

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    dediğin gibi merkezden uzakta olduğumdan yapıyormuş gıcık bir durumdan kurtardın beni saol asın Bilal kardeş

    2013-12-23 01:39:36

    Cizim kesik kesik gözüküyor

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    bu sorunu nasıl aratmam gerektiğini cözemedim :) Progressive Display i kaldırmama rağmen çizimler döndürürken kesik kesik gözüküyor her yaptığım çizimde de çıkmıyor :) yanlış bir yere mi basıyorum anlayamadım yardımcı olursanız çok sevinirim şimdiden teşekkürler.

    2013-12-23 01:10:11

    ben max 2012 kullanıyorum

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    ben max 2012 kullanıyorum metariallerden open metarial library bastığında ekleyebiliyorsun diğer sürümleride aşağı yukarı benzer

    2 bahsettiğin mat ise vrayfur da extra kullanıyorsun yani o mat i kullandığında öyle bir sonuc cıkmıyor kaplamanın bulunduğu yere fur da eklemelisin ;)

    2013-02-16 09:56:05

    kullandığın mat den başka

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    kullandığın mat den başka bir mat kullan http://vraymaterials.de/ burdan bulabilirsin

    2013-02-15 15:28:36

    .vismat olduğundan olabilir kardeş

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    .vismat olduğundan olabilir kardeş

    2013-02-15 15:04:13

    rica ederim kolay gelsin.

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    rica ederim kolay gelsin.

    2013-02-15 11:37:37

    şimdi hocam herhangibi ışıktan

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    şimdi hocam herhangibi ışıktan kastın vraylight diyelim kullanddığın kamera physicalcamera mı yoksa standart cameramı standarsa patlar vrayligt değerlini 5-10 arası yap patlama ortadan kalacaktır physicalcamera kullanıyosan karanlık olacaktır shutter speed ayarını 50 gibi bi değer yap karanlıktan kurtulursun ;)

    2013-02-15 11:27:31

    yaptığın calışamanın max dosyasını

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    yaptığın calışamanın max dosyasını at kardeş üzerine konuşalım ;)

    2013-02-15 10:58:35

    hangi render motorunu kullanıyorsun?

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    hangi render motorunu kullanıyorsun?

    2013-02-15 10:53:53

    http://we.tl/sAABEjLvn2 vray light

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    http://we.tl/sAABEjLvn2

    vray light da opacity eklemissin arka plan oyüzden belli olmuyor

    içerideki sarılıkta physical camera ayarlarını kullanmadığıdan kaynaklanıyor dosyayı yükledim ordan incele ;) kolay gelsin

    2013-02-14 15:07:53

    iç mekan oda başına

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    iç mekan oda başına 150 dış mekan ortalama 500 den verebilirsin

    2013-02-23 16:39:26

    eyvallah hocam güzel bir

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    eyvallah hocam güzel bir siteymiş

    2013-02-15 17:46:53

    render da leke oluşması

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    kapıyı daha önce başka projelerde de kullanıyordum hiç böyle sorun yapmamıştı

    değişik kaplamalar da denedim(parlak,mat,default) sonuç aynı oluyor

    render ayarlarıda orta seviyelerde noise threshold 0.005, irradiansce map medium, light cache 2000 gibi

    yardımcı olursanız sevinirim :)



    http://img493.yukle.tc/image.php?id=29933.jpg

    2014-04-08 11:25:23

    benimde başıma gelmişti gama

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    benimde başıma gelmişti gama ayarları olabilir birde framebuffer da color ayarlarıya oynarsan istediğin sonucu elde edeceğini düşünüyorum

    2013-03-21 12:14:20

    Kardeş sen bilirsin ama

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    Kardeş sen bilirsin ama cok uzatır cok yakın sonuçları irradiance mapde alabilirsin daha kısa sürede ;) bence araştır bunu brute force cok vakit kaybedersin benden demesi ;)

    2013-02-15 11:02:59

    ışıkların sub div değerlerini

    multazzaarErdoğan Matrakmultazzaar

    ışıkların sub div değerlerini yükselt olmazsa dış cephenin receive GI değerini düşür vray fiziksel kamera ışığın etkisini arttır. vray sun kullanıyorsan biraz şiddetini azalt

    ayarlarınada baktım
    light cach 3000 de nedir naptın okadar a gerek yok :) ayrıca brute force yerine irradiance map kullan brute daha iyi sonuç verir ama inanılmaz uzatır renderı sahnende cok fazla nesne yok gördüğüm kadarıyla 15 saat cok uzun bir süre

    2013-02-14 14:27:38