harabe

harabe harabe - metin karakaya

meto007 (metin karakaya) program: autocat,3dmax,vray,fhotoshop Süre: 2 gün 10 yorum yapıldı 3/10 (18 kişi beğendi)

bi hevesle başlayıp sıkılarak bitirdiğim bi çalışma oldu
aklımda sahneyi daha kalabalık tutmak vardı ama sıkılınca bian önce bitirmek için bu kadarla kestim
modellemeyi autocatta yaptım
render için vray kullandım ve fhotosopta çalışmayı tamamladım.
render süresi 1,30dk

harabe 1

harabe için Yorumlar

cok güzel calışma sanatsal
mikayilUmut MORKANAvatar

cok güzel calışma sanatsal elinize saglık.


kişisel web: http://www.wix.com/mikayil6/umutmorkan
2011-10-11 18:28:43
  • Offline
  • Erkek
Çok güzel modelleme ve
tekerFeridun TekerAvatar

Çok güzel modelleme ve harika bir render.Ellerinize sağlık...


2011-10-11 18:29:24
  • Offline
  • Erkek
sağolun beyler
meto007metin karakayaAvatar

sağolun beyler


Gülersen Herkes Seninle Güler.. Ağlarsan, Tek Başına Ağlarsın...
2011-10-11 18:43:58
  • Offline
  • Erkek
keşke araba da klasik
razorsserkandüzAvatar

keşke araba da klasik biaraba olsaydı. müthişçalışma müthiş bi ışık. tebrik ederim...


seus
2011-10-11 19:20:21
  • Offline
  • Erkek
Tebrik ederim
ertugrultacErtuğrul TAÇ

Çalışma güzel fakat Serkan Düz`ün de dediği gibi bu çalışmaya klasik bir otomobil daha hoş olurdu


2011-10-11 23:18:27
  • Offline
  • Erkek
Metin mükemmel olmuş tebrik
SantinoSerkan ERTEMAvatar

Metin mükemmel olmuş tebrik ederim kaplamalar modelleme çok kaliteli ve güzel olmuş. Bende aradaşlara katılıyorum o aracı kaldırmalısın.


Dil ateştir biraz suyla söndürülmesi mümkündür.
2011-10-12 00:17:44
  • Offline
  • Erkek
evet arkadaşlar bende istedim
meto007metin karakayaAvatar

evet arkadaşlar bende istedim oraya eskitme bişeyler koymak ama uygun bişey bulamadım ama arşive tekrar bakıp uygun bişey bulursam söz koyucam:)


Gülersen Herkes Seninle Güler.. Ağlarsan, Tek Başına Ağlarsın...
2011-10-12 00:35:57
  • Offline
  • Erkek
eline saglık metin.basarılı bi
sener4186şener yıldızAvatar

eline saglık metin.basarılı bi çalışma olmuş


http://www.seneryildiz.net
2011-10-12 09:51:17
  • Offline
  • Erkek
sağol şener kapının kaplamasını
meto007metin karakayaAvatar

sağol şener kapının kaplamasını beğendin umarım :)


Gülersen Herkes Seninle Güler.. Ağlarsan, Tek Başına Ağlarsın...
2011-10-13 00:28:05
  • Offline
  • Erkek
Bu çalışmanın önüne o
zeytinnnedim GÖKAvatar

Bu çalışmanın önüne o araba olmamış.


nedim_gk@hotmail.com
2014-09-30 12:26:40
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !

meto007 Diğer Çalışmaları