Z-Brush : Zbrush multi map yada texture export 3ds max

Zbrush multi map yada texture export 3ds max
mikayilUmut MORKANAvatar

Zbrush multi map yada texture export 3ds max

Ne yaptiysam olmadi maxe saglikli bir şekilde modelin difuse normal ve displance kaplamalarini göderemiyorum maxe export ediyorum textureleri low polynin ustune abuk sabuk uw map ciziglerinin oldugu yerlerde rek farklılıkları cıkıyor zbursh da bakınca normal herşey youtubede ve diyer sitelerde izlemedik ders kalmadi MODELME ve TEXTURE olayini haletik ama mex te acamiyor adam gibi textureleri biri bana bu işin en saglikli şekilde nasil export edileceyini 1. elden anlatabilrimi modifiye pulugin parametreleri ezberimde sadece biri anlatsa dogru yolu yeticek...

kişisel web: http://www.wix.com/mikayil6/umutmorkan
2012-11-07 07:56:11 Edit:2012-11-07 15:53:55
  • Offline
  • Erkek
ZBrushtaki en düşük Sublvl
Seyhan_EFENDILERSeyhan EFENDİLERAvatar

ZBrushtaki en düşük Sublvl de modelini export et ve bu model üzerinde kaplamaları at. Eğer Maxtaki ham lowpoly modele kaplamaları atarsan hiçbir işe yaramaz çünkü ister istemez Zbrushta yaptığın kabartmalar en düşük poligon seviyesine dahi etki eder.


http://deman3d.blogspot.com/
2012-11-07 12:58:13
  • Offline
  • Erkek
kaplama işlerini filan haletim
mikayilUmut MORKANAvatar

kaplama işlerini filan haletim bendeki sorun normal map ve displance mapta uw mapin birleşme noktalrinda belirgin rek farklılıkları var eminim cok kolay bir yolu avrdir nete zilediym videlarda adamlar atinca sorunuz zburshtakinin aynısını alıyor benim anladigim tek tuşluk bir işlem var kaplamar cıkartılırken o klit işlem lazım bana her şeyi denedim gibi bişey halen normal mapı atınca maxe birleşim noktalrı belirgin şekilde sagı ve solu farklı gorunuyor ...


kişisel web: http://www.wix.com/mikayil6/umutmorkan
2012-11-07 13:17:37
  • Offline
  • Erkek
cok teşekürler şuanda denemelere
mikayilUmut MORKANAvatar

cok teşekürler şuanda denemelere

cok teşekürler şuanda denemelere başliyorum.başarısız olursam size mesaj atarim...

kişisel web: http://www.wix.com/mikayil6/umutmorkan
2012-11-07 15:02:49 Edit:2012-11-07 15:55:15
  • Offline
  • Erkek
hata resmini yukledim...
mikayilUmut MORKANAvatar

hata resmini yukledim...


kişisel web: http://www.wix.com/mikayil6/umutmorkan
2012-11-07 15:54:11
  • Offline
  • Erkek
normal map de ters
omrzrnÖmer ZerenAvatar

normal map de ters yüz olma sorunu var sanırım, photoshopta channels tan red green blue kanallarını seçip fliplemeyi dene. fii tarihinde izlediğim tutorial de böyle bişiler yapılıyordu.


omrzrn@gmail.com http://omrzrn.deviantart.com/
2012-11-07 16:57:08 Edit:2012-11-07 17:06:52
  • Offline
  • Erkek
suan zburshta baska bır
mikayilUmut MORKANAvatar

suan zburshta baska bır karakter modeliyorum yarin aksama biter onunda low polysini yapıp denicem belki modelde sorun vardir.


kişisel web: http://www.wix.com/mikayil6/umutmorkan
2012-11-07 17:44:28
  • Offline
  • Erkek
Merhabalar , bu sorunu
hicabiMustafa Palabıyık

Merhabalar , bu sorunu nasıl çözdünüz. Yardımcı olurmusunuz ? Bende aynı sorunu yaşıyorum


2013-02-25 16:35:11
  • Offline
  • Erkek
çözemedik :D ne yaziki
mikayilUmut MORKANAvatar

çözemedik :D ne yaziki


kişisel web: http://www.wix.com/mikayil6/umutmorkan
2013-02-26 22:00:53
  • Offline
  • Erkek
normal map gamma
sarxanhamidovsarxan hamidov

merhaba,
yukarıdakı screenshotlardan gördüyüm kadarıyla maxin gamma correction ayarı açık
maxtedi gamma correction ayarı sadece nesnelerin color değerine hitab ettiği için diğer ayarlar için (normal map,bump map,displemenet map gibi gamma değerleri artık belirlenmiş mapler) gamma correction ayarını uygulamamak lazım ,bunun için bu tip mapleri çağırırken override ayarından gamma 1.0 yapmamız gerekiyor
kolay gelsin


2013-03-09 13:23:42 Edit:2013-03-09 13:24:23
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !