Z-Brush : displace ve normal map te detay

displace ve normal map te detay

merhaba arkadaşlar zbrushta karektere direk şu işlemleri uyguluyorum uv map e 4096 ya tıklıyorum arından AUV tiles e tıklıyorum sonra displacement map te smoothuv adaptive açıkken creative disp map tıklıyorum flip v yi akif ediyorum create and export map e tıklayıp displace map ini elde ediyorum

normal map içinde UV map te 2048 tıklıyorum 4096 yaparsam boyutu yüksek olduğu için galiba 3 maxte açamıyorum daha sonra AUVtiles e tıklıyorum normal map kısmında normal map create normal map e tıklıyorum clone nm ye basıp exture kısmına aktarıyorum flip v yapıyorum exporttan tif uzantılı kaydediyorum

3d max te karakteri obj olarak import ediyorum sonra turbosmooth uygulayıp render iters değerini 2 yapıyorum mentalrayda ss skin+displacement seçiyorum exturision streng değerini düşürüyorum fazla şişmesin diye normal map i de uyguluyorum


Arkadaşlar sanırım yanlış yapıyorum modelde kabarıklıklarda iyi detay alamıyorum ve map kırık kırık geliyor uygulayınca iyi sonuç elde edemiyorum yardımcı olabilirmisiniz


2012-12-17 16:43:06
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !