Z-Brush : high karakterden texture almak
merhaba zbrushta hazırladığımız high karakterden  topogunda ördüğüm ve uv sini çıkardığım low karakter için boyalı 
texture map çıkarmak istiyorum. şimdi  max te base hazırlayıp uv sini alıp zbrushta  detaylandırıp  boyayıp 
texturesini alabilirim ama  low karakterin uv sini zbrushtaki high karaktere nasıl aktarırım ve texturesini alırım 
bulamadım bilen biri varsa rica etsem yazabilirmi herkeze çalışmalarında kolaylıklar dilerim
- Offline
- Erkek
Bilen arkadaşlar mutlaka cevap yazacaktır. Şöyle bir şey geldi aklıma; modeli uvsi ile high poly olarak max`e aktarıp, prooptimizer modifier ile polygonları düşürmeyi deneseniz nasıl bir sonuç çıkar, merak ettim.
- Offline
- Erkek
dediğinizi anlayamadım tam olrak benim amacım  diyelim ki zbrushta high poly modelim var bunu topogunda ördüm ve uv layout a aktarıp açılımını uv sini aldım  daha sonra bu uv leri zbrush taki high poly e aktarmak ve renkli textureleri elde edip export ederek textureleri 3ds max ta çağırdığım low poly üzerine uygulamak  
cevap yazdığınız için teşekkürler
- Offline
- Erkek
