Acemi Köşesi : 3dsmax geliştirme

3dsmax geliştirme
EUOGLUEmir Çulhaoğlu

selamlar ben temel düzelyde connect nedir ha şu şuydu nası olbje yartırım smotth nedir vs vs gibi TEMEL düzeyde 3dsmax biliyorum ama özellikle araç modellemesi için öğrenmeye başlamıştım ama direk araç yapmaya kalktığımda tıkanıyorum detaylarda sanırım biraz tecrübe lazım bu tecrübeyi nasıl ediniriz nasıl yol izlemeliyiz şimdiden teşekkürler ( bide buraya konuyu açayım dedim


2017-01-25 22:07:40
  • Offline
  • Erkek
raç
drekonNecmi DemirkeserAvatar

Araba gibi detaylı modellemeler çok zaman alır, Nurbs ile yapanlar var line-Surface modifier ile yapanlar var.
https://knowledge.autodesk.com/support/3ds-max/learn-explore/caas/CloudHelp/cloudhelp/2016/ENU/3DSMax/files/GUID-1456D1B2-7B31-4894-AC2C-A2F60660C922-htm.html


tavsiye: önce bir parçasını yaparak çalışmaya başlamalısın. örneklerde genellikle arkaplana ön-yan-üst görüntüler koyarak yapıyorlar.


Game maker
2017-01-26 04:18:33 Edit:2017-01-26 04:19:11
  • Offline
  • Erkek
cevap
EUOGLUEmir Çulhaoğlu

öncelikle teşekkürler blueprintleri yerleştiriyorum tamam ana hatlarda tamam ama detaylarda tıkanıyorum mesela tamponun detayları girintiler vs de o detayı veremiyorum


2017-01-26 11:17:58
  • Offline
  • Erkek
Ayrıntı
troy481@ferit mustafa sezer

Necmi beyin ifade ettiği gibi parçaları modelleyerek yapabilirsin.Ayrıntılar için sağlam hatasız blueprintlerin kullanmalısın.Ayrıntılarda dikkat edeceğin unsurlar,pah (Chamfer)yaptıktan sonra vertex ve edge`leri doğru yerlere bağlaman.Pah yaptığın vertex ve edge`ler doğru yerlere bağladığını görmek için MeshSmooth`a bakıp doğru olup olmadığını görebilirsin.Mantıksız bir bağlantı yaptığın zaman zaten MeshSmooth da hemen kendini belli eder.Araç modellemek biraz sabır işidir ve zordur.Elin alışması için 10-20-30 araç modellemeni tavsiye ederim.En kısa zaman içerisinde güzel araç modellerini görmek isteriz.Çalışmalarında başarılar.


2017-01-26 12:04:36
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!