3ds Max : Yaptığım nesneyi kemiğe bağlamak istiyorum

Yaptığım nesneyi kemiğe bağlamak istiyorum
DudukMakarnasiSezer TokerAvatar

Ben bir kalkan modelledim. Dota2 oyunundaki bir modelin sol eline bağlamak istiyorum. Ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. Google`dan aradım bulamadım. Bir nesneyi bir kemik yapısına nasıl bağlayabilirim ? Sitesinde bağlamam gereken kemik adı : shield_2 olarak yazmışlar.


2013-03-26 16:15:28
  • Offline
  • Erkek
dumy ile bağla.kalkanı dumye
beylerbeyiTürkmen BEYAvatar

dumy ile bağla.kalkanı dumye linkle dumy de kemiğe linkle


NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE.
2013-03-26 20:07:01 Edit:2013-03-26 20:07:22
  • Offline
  • Erkek
Hata veriyor.
DudukMakarnasiSezer TokerAvatar

Yanıt için teşekkürler.
Yaptığımda bir hata mesajı çıkıyor "Cannot link: would create dependency loop"


2013-03-26 20:51:14
  • Offline
  • Erkek
bıped veya bone kemık
esergneser gündüz

bıped veya bone kemık modıfıer ıle cozersın.kemık daha mantıklı.


epizot
2013-03-27 06:05:40
  • Offline
  • Erkek
Dummy
DudukMakarnasiSezer TokerAvatar

Ama sistem dummy ile olmak zorundaymış orada bir dummy oluşturmuşlar, varsayılan kalkan modelini silip kendi kalkan modelimi bağlıyorum, bağlayınca "Cannot link: Would create dependency loop" hatası veriyor.


2013-03-27 17:33:42
  • Offline
  • Erkek
bütün objeleri eç ve
unsalshapeTuncay ÜNSALAvatar

bütün objeleri seç ve unlick selection slotuna tıkla ve tekrar dene.umarm olur.


Toprak sevdiklerimizi aldığı içinmidirki böyle mis gibi kokar.
2013-03-28 14:07:39 Edit:2013-03-28 14:07:53
  • Offline
  • Erkek
Teşekkürler
DudukMakarnasiSezer TokerAvatar

Oldu teşekkürler.


2013-03-28 16:39:51
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !