3ds Max : texture tiling

texture tiling
yucel_x

Merhabalar, izlediğim derslerde, diffuse a bitmap ile resim atandığında hep resim sığdırılıyor objeye, ama bende ise döşeme şeklinde yerleşiyor, 1den fazla çıkıyor resim objede.


2012-07-11 10:47:52
  • Offline
Bunun Olmasını İstemiyorsan M
sinanonatSinan OnatAvatar

Bunun Olmasını İstemiyorsan M ye basarak material editörü açıyorsun ardından diffuse kanalına atadığım bitmap in ayarlarına geliyorsun tiling yazan kısma 1,0 yapıyorsun altakinide ve üstekisinide.Eğer çözülmediyse modifier kısmına geliyorsun UVW Map ı seçip atıyorsun objeye ardından UVW Map diye yazan kısma gelip yanındaki artıya basıyorsun gizmo diye bir seçenek çıkacak ona basıyorsun ardından parametres e gelip box u seçiyorsun scale ye geçip büyütüp küçültme yaparak materiali büyültüp küçülte bilirsin.


2-3 senedir yoktum.(yenilerini ekleyeceğim.)
2012-07-11 12:21:42
  • Offline
  • Erkek
Evet su an uvw
yucel_x

Evet su an uvw ile cozuyorum real world scale i kaldirip. Ama neden boyle oluyor anlamadim. Tesekkurler ilginiz icin. Bir sorum daha olacak, bir objeye iki farkli materyal atadigimda uvw map ile materyal id sini sectigim halde islem yapmiyor. Boyle olunca da vertical ve horizontal tile i 1 secemiyorum. Tekrar edip duruyor bitmap.


2012-07-11 14:50:15
  • Offline
edit poly yapıp tekrar
s10er21Soner TunçAvatar

edit poly yapıp tekrar uw ekleyin


2012-07-11 16:36:08
  • Offline
  • Erkek
malesef olmuyor, örneğe bakabilir
yucel_x

malesef olmuyor, örneğe bakabilir misiniz;

http://www.sendspace.com/file/c3m5h0


2012-07-11 17:50:49
  • Offline

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!