3ds Max : spline yönü değiştirme

Var. Çizgiyi seçip utilities
ArkondeRAlper SözenAvatar

Var. Çizgiyi seçip utilities panelinden Reset XForm uygulayın. Reset selected tuşuna bastıktan sonra objeye sağ tıklayıp Convert to Editable Spline seçin. Tekrar extrude verdiğinizde World Z ekseni boyunca yükselecektir.

Kolay gelsin...

Not: Erkan Bey`in söylediği yöntemle yeniden çizmenize gerek yok. Sadace top view da herhangi tek bir çizgi çizin. Sonra orjinal çizginizi bu çizgiye atach edin. Sonradan çizdiğiniz parçayı ise silin. Bu sayede orjinal şeklin kaymış olan eksenleri silinip yerine sonradan çizdiğiniz çizginin eksenleri geçecek. Sorun tamamen spline ın pivot eksenlerinin sizin extude uygulamak istediğiniz eksenden kaymış olmasından kaynaklanıyor. Her iki yöntemde de çizgiyi yeniden çizmeden eksenleri düzeltmiş oluyorsunuz.


Gerçeği nasıl tanımlarsın?
2014-01-12 22:54:10 Edit:2014-01-12 22:58:16
  • Offline
  • Erkek
erkan beyin söylediğini yanlış
fallofaherocan birinciAvatar

erkan beyin söylediğini yanlış anladım ben sadece o kısmı yeninden çizmem gerektiğini düşündüm.

iki fikir için de çok teşekkür ederim erkan beyin söyledği gayet pratik duruyor ama sizin söylediğiniz kısmı öğrendiğim de çok iyi oldu


2014-01-12 23:02:30
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!