3ds Max : shell ile hacimlediğim çizimde Normal komutu çalışmadı

shell ile hacimlediğim çizimde Normal komutu çalışmadı
çizgici

Merhabalar;
kutular yapıp boolean ile koparmalar yapsam istemediğim çizgiler oluşyor bu sebeple
girintilerden oluşan planımı line ile çizdim
shell komutu ile hacimlendirdim.
sonra normal komutu ve backlace Cull komutunu uyguladım ama cisim şeffaflaşmadı nedendir diye sormak istedim.


2013-06-13 11:39:46
  • Offline
kalınlığı olan yüzeyler de
rakunnerrakunner

kalınlığı olan yüzeyler de bu anlatığın yöntem ile backface cull yapamazsın. bi tarafı flip ederken öbür tarafıda tam tersi flip etiği için. editable poly den ilgili faceleri flip normal yap. ama render aşamasına geldiğinde bütün yüzeklerin normalini tekrar flip etmende fayda var.


2013-06-13 12:48:34
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!