3ds Max : Patch deform hakkında

Patch deform hakkında
Chechen04Mehmet Recep Özdemir

Arkadaşlar merhaba. Patch deform kullanırken bildiğiniz gibi sahnede oluşturduğumuz bir patch dosyasını referans alaraktan başka bir obje üzerinde çalışmalar yapıyoruz. Ancak referans aldığımız patch dosyasını sildiğimizde yada Poly`e çevirdiğimizde diğer model bozuluyor referansını kaybediyor. Collapse all yaptım olmadı poly`e çevirdim olmadı.. Referans dosyasını bir şekilde silmenin bir yolu yokmudur?

Neden silmek istiyorsun diye soracak olursanız benim yaptığım modelde (referans olan patchde değil) ana çalışmamda birden çok parça var ve benim bu parçaları ayrı ayrı textureleyip uvlerini düzenlemem gerekiyor. Ama ayrı ayrı uv atamama izin vermiyor.. Sorunu nasıl çözebilirim? İlla o patch orda durucakmı yani?=)


2012-05-21 17:57:33
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!