3ds Max : max 2008 den sonra versiyonlarda materyal sorunu

max 2008 den sonra versiyonlarda materyal sorunu
ertugrul_ardicErtugrul ARDIÇ

Değerli dostlar belki başlığı hatalı koymuş olabilirim ve en önemlisi meramımı inşallahta doğru anlatabilirim..

max 2008 versiyon ve sonrasındakilerde hazır modellerin kendi materyallerini atarken her defasında hazır modelin kendine ait olduğu dosyaya giderek materyali tanımlıyorum , max 8ve9 da öyle olmuyordu modeli merge ettiğimde bitmap ini atarken birkere materyal dosyasına gidiyordum ve diğer bitmaplerde otomatik olarak o klasör karşıma çıkıyordu...sonraki versiyonlarda eğerki modelin 10 bitmapi varsa her seferinde (benim max 2010 belgelerimde kayıtlı) max2010 un kayıtlı olduğu yere gidiyor ve 10 kere hazır modelin dosyasına gidip materyalini bulup atıyorum...bunu max 8 ve 9 daki gibi düzeltebilir miyiz?


2012-02-21 21:24:27
  • Offline
  • Erkek
dosyayı ilk açtığında Adres
ulasdenizulaş deniz

dosyayı ilk açtığında Adres sorması lazım. Missing map uyarı ekranı gelmesi lazım. oradan adresi belirtebiliyoruz.


2012-02-21 21:56:02
  • Offline
  • Erkek
modelin bulunduğu dosyayı açtığım
ertugrul_ardicErtugrul ARDIÇ

modelin bulunduğu dosyayı açtığım zaman missing map le hallettim o kısmını çözdüm sağolun , ancak merge edince nasıl yapacağım.?


2012-02-21 23:16:03
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!