3ds Max : Kullandığım kaliteli textureler bulanık çıkıyor..?

Kullandığım kaliteli textureler bulanık çıkıyor..?
coconaOkan ŞÜKÜR

Değerli dostlar çizimime gayet kalite 4096 x 2048 kalitesinde texture ekliyorum ama bulanık çıkıyor render preview`indede kalite düşüyor tabii ne yapmalıyım..?


2012-07-21 03:19:40
  • Offline
  • Erkek
Nasıl acaba Sedat bey
coconaOkan ŞÜKÜR

Nasıl acaba Sedat bey anlatırmısınız size zahmet...


2012-07-21 03:38:09
  • Offline
  • Erkek
sedat bey sizin attığınız
sinanonatSinan OnatAvatar

sedat bey sizin attığınız linkteki çok büyük bir fark yaratmıyor çok kez denedim.

Eğer tam detaylarıyla görmek istiyorsan Views diye üst menü barında var onun üstüne gel aşağı doğru bi menü açılacak show material in viewport diye bir seçenek olacak onun üzerine gel sağ tarafa doğru menü açılır oradan relastic material with map (en alttakisi) seç.seçtikden sonra atadığın bump u bile görebilirsin.



Renderdeki Kalitesizliğin sebebi material alırken bitmap ı seçip aldıysanız otamatik olarak 1,0 blur uygulanıyor bitmap kısmına gelip bunu 0,01 yapın.fakat bazen sahneyi bozabiliyor deneyin her değeri.


2-3 senedir yoktum.(yenilerini ekleyeceğim.)
2012-07-21 13:03:16 Edit:2012-07-21 13:04:28
  • Offline
  • Erkek
coconaOkan ŞÜKÜR

Evet çözdüm...
Views
Global viewport rendering setting
hardware display with maps

şeklinde...

Aynı sorunu yaşayan arkadaşlara çözüm olur...


2012-07-21 17:36:44 Edit:2012-07-21 17:46:32
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!