3ds Max : karakter kemik sisteminden kayıyor

karakter kemik sisteminden kayıyor
susamnazif güven

Merhabalar, karakteri modelledim ve kemik sistemini içine yerleştirdim (biped). envelope ayarlamalarını vs yaptım, kemikleri rotate yaptığımda sorunsuzca poza girebiliyor model. ama karakteri bir yerden başka yere taşımak istediğimde (bip01 kemiğini kullanıyorum) biped önden gidiyor, karakter geriden geliyor. dolayısıyla biped ve model ayrılıyor move arttıkça.

teşekkürler.


2012-08-30 11:36:48
  • Offline
  • Erkek
garip bir şekilde tam
susamnazif güven

garip bir şekilde tam olarak ne yaptığımı bilmeden, düzeltmeyi başardım. (önce dummy yarattım bir tane, onu ona linkledim, bunu şuna linkledim. baktım oldu :) )


2012-08-30 11:45:32
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!