3ds Max : kaplamsı ile birlikte dosya aktarımı

kaplamsı ile birlikte dosya aktarımı

3ds Max`ten bir çalışmayı kaplaması/animasyonu/riglemsi ile birlikte Maya`ya nasıl aktarabilirim ?


2013-04-29 11:54:54
  • Offline
  • Erkek
fbx formatı ile atarsın
rakunnerrakunner

fbx formatı ile atarsın yada son sürüm maxler kullanıyorsan send to maya butonuna bas. ama max te yapılan rig bire bir mayada çıkmaz sadece bonelerı ve skin datasını verir yani riginde ileri düzey işlemler varsa custom controller lar buttonlar çoklu bağlantılar wire düzenekleri ve script destekli şeyler varsa maya ya aktarmada bunu görmez


2013-04-29 11:57:48
  • Offline
  • Erkek
fbx şeklinde gönderince dosyanın

fbx şeklinde gönderince dosyanın poligonları üçgen halinde geliyor mayaya


2013-04-29 12:12:07
  • Offline
  • Erkek
Options, seçeneklerden (kaydederken çıkan
ulasdenizulaş deniz

Options, seçeneklerden (kaydederken çıkan

Options, seçeneklerden (kaydederken çıkan pencereden) triangulate seçeneğini kaldırıp dene FBX i. Muhtemelen poligonler çokgen yapıda olur.

2013-04-29 13:06:04
  • Offline
  • Erkek
2011 kurulu 2011de bu

2011 kurulu 2011de bu seçenek yok 2013 kurup tekrar denerim.


2013-04-29 15:01:16
  • Offline
  • Erkek
hep vardı diye biliyorum.
ulasdenizulaş deniz

hep vardı diye biliyorum. 2012 de var.


2013-04-29 16:53:56
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !