3ds Max : Kamera Hareketi

Kamera Hareketi
alicozturkAli Can ÖztürkAvatar

Merhaba arkadaşlar sorunum şu ben kameranın hareketini aşağıdaki resimde soldaki şekilde olduğu gibi objeye olan uzaklığını koruyarak yapmasını istiyorum... ne yapmam gerekiyor?


Alicozturk
2012-12-07 02:14:50
  • Offline
  • Erkek
Resim..
alicozturkAli Can ÖztürkAvatar

Resim..

Resim...

Alicozturk
2012-12-07 02:15:53
  • Offline
  • Erkek
Kutunun olduğu yere bir
murataksay

Kutunun olduğu yere bir helper dummy veya point ekle. Point alt+A basip tam ortadaki objenin orjinine koyabilirsin ( küfür gibi oldu :9 ).

Sonra kamerayı helper`a link yap. helper`i 90 derece anime et.

Curve editor ile hiç link yapmadan yapabilirsin ama en basit yolu yukardaki gibi.

Başarılar..


2012-12-07 02:28:17 Edit:2012-12-07 02:29:19
  • Offline
Kameranın tagretini, objeye tam
soneday7Soner ÇakırAvatar

Kameranın tagretini, objeye tam orantılaman gerekiyor, daha sonra, Orbit Camera`ya basarak, tam hizalı olarak çevirebilirsin.


https://www.facebook.com/3detasarim - 3dsmaxtr.blogspot.com www.lycinteraktif.com
2012-12-07 09:35:48
  • Offline
  • Erkek
teşekkürler
alicozturkAli Can ÖztürkAvatar

murataksay söylediğiniz gibi yaptım işime yaradı çok sağolun, soneday bey sizin dediğiniz hizalı yer değiştirme için ama ben animasyon için istemiştim yoksa sizin dediğiniz şekilde yapsam bile key verince yukarıdaki resimde sağda olduğu gibi o iki konum arasında düz bir yol izliyordu... yine de teşekkürler size de öneriniz için :)


Alicozturk
2012-12-07 18:36:20
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!