3ds Max : giydirme cam modelleme

giydirme cam modelleme
nslknneşe alkan

Merhaba arkadaşlar;
Binanın bir kısmını cam giydirmek istiyorum.Ancak giydirme cam modellerken camların ek yerlerini nasıl çizersem gerçekçi görüntü elde ederim bilemedim.Ya da sadece malzeme ayarıyla o efekti verebilir miyim? Ayrıca cam giydirmedeki yansımayı oluşturabilmek için sahnenin kalabalık olması ve hdr atamaktan başka ne yapmalıyım? Şimdiden teşekkürler.


nesuk
2014-01-02 10:27:01
  • Offline
  • Bayan
cevap
VRLOUZOĞUZHAN VURAL

Öncelikle kolay gelsin.Ben kendi yöntemimden bahsedeyim, ben yaparken camları ayrı ek yerlerini ayrı modellerim ek yerlerinden kastım (kapak)
malzemesini atarken cünkü basit oluyo Cama verdiğin cam efektini ona verme sakın cünkü ek yeri anlaışmaz cam rengin aynı tonuna yakın koyu bi renk ver cok güzel duruyor siyah gibi ya da lacivertin koyusu gibi,

sahnenin kalabalık olmasına cok önem yok göreceği yerlere belki ağaç çicek böcek koyarsın zaten HDR resim ile aydınlatıp horizantal ayarını düzgün verirsen camlar da yansımaları görürsün bulut ağaç cevre gibi...


;)
2014-01-02 11:13:23
  • Offline
  • Erkek
çok teşekkür ederim söylediğiniz
nslknneşe alkan

çok teşekkür ederim söylediğiniz şekilde deniycm. yansımalarda ya çok fazla (ayna gibi) yansıma yapıyor ya da mat bi görüntü oluyor. yansımada gerçekçi bir dalgalanma olması için malzeme ayarında önerebileceğiniz bir parametre var mı ?


nesuk
2014-01-02 11:48:24
  • Offline
  • Bayan
önerebileceğim bi ayarı söylemem
VRLOUZOĞUZHAN VURAL

önerebileceğim bi ayarı söylemem burdan biraz zor olur cünkü deneme ile anlaşılabilir. yine bir tavsiye de bulunayım o halde,

Vray materails da hazır camlar var o camlar kullanırsanız sizin için daha basit olur ve o materyalin ayarlarınıda bakıp nasıl yaptığını anlayabilirsiniz


;)
2014-01-02 13:24:20
  • Offline
  • Erkek
çok teşekkürler.
nslknneşe alkan

çok teşekkürler.


nesuk
2014-01-02 13:50:12
  • Offline
  • Bayan

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!