3ds Max : boş

boş

boş


2013-11-17 14:15:24 Edit:2015-03-17 22:21:05
  • Offline
Ben olsam polygon modelleme
dark1nqMehmet ÜnalAvatar

Ben olsam polygon modelleme ile gövdeyi oluşurup detaylandırırdım.


2013-11-17 14:19:06
  • Offline
  • Erkek
Yerinde olsam üst görünümden

Yerinde olsam üst görünümden spline ile çizip taslağını oluşturup aşağıya doğru poly halde daraltıp yapıştırarak inerim.Uçlardaki bozulmalardan kurtulursun.


2013-11-17 15:57:05
  • Offline
  • Erkek
Sanırım aynı hizada poly
dark1nqMehmet ÜnalAvatar

Sanırım aynı hizada poly dizimi yapmadığınız için oluyor. Hızlı şekilde düzenlemek için x,y,z butonları düzleminize bağlı olarak aynı hizaya getirir.


2013-11-17 17:22:07 Edit:2013-11-17 17:22:58
  • Offline
  • Erkek
Bence resimdeki gibi bir
Seyhan_EFENDILERSeyhan EFENDİLERAvatar

Bence resimdeki gibi bir

Bence resimdeki gibi bir yol izlersen istediğin moıdeli yapman fazla uzun sürmez. İyi çalışmalar.

http://deman3d.blogspot.com/
2013-11-17 22:34:12
  • Offline
  • Erkek
Resimde sıralamada neler yapıldığı
Seyhan_EFENDILERSeyhan EFENDİLERAvatar

Resimde sıralamada neler yapıldığı

Resimde sıralamada neler yapıldığı görülebilir.

http://deman3d.blogspot.com/
2013-11-17 22:57:00
  • Offline
  • Erkek
rhino varken max ile
melkor_Erkan YILDIRIMAvatar

rhino varken max ile uğraşılmaz ilk başta görünüşlerini çıkartıp iskeletini modelledikten sonra ana gövdeyi oluşturup detayları verilir, en son hakim olduğunuz bir 3d programı ile renderları alınır.


MODO, rhino, panasonic gf5, tekrar İstanbul şantiye.
2013-11-18 08:19:53
  • Offline
  • Erkek
a4
OtsukarciAhmet Küçükkaya

galerine baktımda gemiyi modellemekte zorlandığına anlam veremedim.


ŞU FAKİRE BİR SADAKA BOOLEAN SCRİPT VEREN OLMAZMI ACABA
2013-12-21 01:26:03
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !