3ds Max : default renderde gölge sorunu

default renderde gölge sorunu
black_iceFırat BeşerAvatar

Arkadaşlar araştırdım fakat sağlıklı bir bilgiye rastlayamadım acaba bu sorunun çözümünü bileniniz varmı şimdi vrayda render aldığımzda dark ve bright multipler ayarları ile gölgede kalan yerlerin veya çok ışık alan kısımların üzerindeki ışık etkilerini ayarlayabiliyorz. gölge daha aydınlık yada ışık alan yer daha az ışık alacak gibi peki bunu default render motorunda nasıl yapacaz kurcala kurcala bulamadım???


Allah Vermek İstemeseydi. İstemek Vermezdi... www.3dfikirler.com - www.mymusc.net
2011-07-23 13:50:10
  • Offline
  • Erkek
geçen binyılda default render´ı
delikediÜmit ÜLKER

geçen binyılda default render´ı kullanırken böyle sorunları enviroment deki tint´le ayarlardım. tint´i kıstıkça yüksek değerler kısılırken alçak değerler değişmez. bir nevi birbirine yaklaştırmış olursun yani. sonra sahnenin genel ışık değeriyle oynayarak istediğine yakın bir değer elde edebilirsin


2011-07-24 13:25:55
  • Offline
  • Erkek
Tavisyelerin için tşkr ederim
black_iceFırat BeşerAvatar

Tavisyelerin için tşkr ederim dostum. o işi ps de hallettimama bundan sonraki uygulamalarda kesinlikle deneyeceğim. Tekrar tşkr.


Allah Vermek İstemeseydi. İstemek Vermezdi... www.3dfikirler.com - www.mymusc.net
2011-07-25 16:28:09
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!