3ds Max : Bitmiş gibi görünen fakat grenli kalan render.

Bitmiş gibi görünen fakat grenli kalan render.
MimalvinGülsüm DilekAvatar

Merhaba

Ekte paylaştıgım render bu sekilde bitmiş olarak karşıma cıkıyor.
Fakat gördüğünüz üzere sonuç çok kötü. Bunun sebebi ne olabilir ?

[url=http://hizliresim.com/DBBrRO][img]http://i.hizliresim.com/DBBrRO.jpg[/img][/url]


2016-12-20 08:34:32
  • Offline
  • Bayan
grad
drekonNecmi DemirkeserAvatar

grad

kullandığın render motoru nedir ? Hesaplama sayısı yetersiz gibi görünüyor. sanki v-ray ile brute force kullanmışsın ama iteration sayısı çok düşük... gibi Light-cache kullanmalısın.

Game maker
2016-12-20 09:11:16
  • Offline
  • Erkek
Bitmeden renderı kaydetmissin muhtemelen
Seke

Bitmeden renderı kaydetmissin muhtemelen devam ediyordu.Bir diger ihtimal ışık subdivsleri çok düşük ama yüzde 70 ihtimalle birincisi


2016-12-20 09:12:00
  • Offline
drekon Render motoru
MimalvinGülsüm DilekAvatar

drekon

Render motoru vray ben de hesaplama sayısı ile ilgili oldugunu düşündüm fakat nereyi düzelteceğimi bilemedim.

Seke
Bitmeden render i kaydetmedim bazı yerlerin daha düzgün olma sebebi regionla tekrar almam. Küçük bölümleri daha iyi hesaplıyor. Anlayamadım..


2016-12-22 12:23:45
  • Offline
  • Bayan
Drekon `a katılıyorum.
mustfa25mustafa canAvatar

Drekon `a katılıyorum.

hesaplamalar ile ilgili bir durum söz konusu belliki.
Render ayarlarınızı ya da sahnenizi paylaşabilirseniz hızlı bir şekilde probleminize çözüm bulabileceğimiz kanaatindeyim.

kolay gelsin.


windows 10 pro 64-bit (monster abra a7 v3.1) 8 gb ram (1600 mhz) i7 4710MQ 2.50 ghz 120 gb ssd 1 tb hdd nvidia gtx 860m 2gb -128 bit
2016-12-22 13:26:24
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!