3ds Max : animasyon render

animasyon render

arkadaşlar selam benim bayadır çözemediğim bir sorun var. max 2012 kullanıyorum vray 2.0 render. ben animasyon render aldığımda ayarlar ne kadar kaliteli olursa olsun filt sorunu var yani görüntünün her tarafında kırılmalar objelerde de. bir kaç arkadaşa sordum Irradiance map ve ligh cache leri Kayıt edip öyle aldıklarını söylediler. ama ben bununla ilgili bir video bulamadım. varmı elinizde yada yönlendire bileceğiniz bir link yada web sitesi. yoksa ben hala animasyon render alamıyacam.


ali
2012-02-14 15:52:34 Edit:2012-02-14 16:18:43
  • Offline
  • Erkek
Çözüm
GalagoÖzcan ŞENGÜNAvatar

Daha önce benim de başıma gelmişti. Hep render ayarlarından kaynaklandığını düşünüp bir türlü çözememiştim. Ama çözüm render ayarlarında değil, çıktı aldığın video formatında. Video formatı olarak .Avi uzantısını seçtikten sonra Compressor kısmını Uncompressed olarak seçmen gerekiyor. Video boyutu çok büyük oluyor fakat converter programları ile dönüşüm yaptıktan sonra boyutu normale dönüyor ;)

Kolay gelsin


"İnandıkları gibi yaşamayanlar, yaşadıkları gibi inanmaya başlarlar." Hz.Ömer
2012-02-14 17:01:29
  • Offline
  • Erkek
http://www.timsportfolio.co.uk/tutorials/vray-gi/ Sahnede hareket eden
murataksay

http://www.timsportfolio.co.uk/tutorials/vray-gi/
Sahnede hareket eden objeler olmadığı zaman bu ayarlar geçerli..Hareketli cisimler için websitesinden farklı olarak irradiance`ı her kare için hesaplaman gerekiyor.
Kolay gelsin.


2012-02-14 17:02:59
  • Offline
teşekkürler arkadaşlar. Ama ben

teşekkürler arkadaşlar. Ama ben bu kayıt olayınada taktım dediklerinizi yapıyorum şimdi Uncompressed ayarını değiştirdim şimdi deniyorum ama benim Irradiance map ve ligh cache leri Kayıt almasını öğrenmem lazım bütün sağlam animasyonlarda bu şekilde uygulanmış. ama nedendir bilmem hiç kimsede bunun için bilgi vermiyor nasıl öğrendiler acaba onu merak ettim. Çok teşekkür ederim arkadaşlar gercekten.


ali
2012-02-14 17:23:38
  • Offline
  • Erkek
Avi uncompressed yerine tif
murataksay

Avi uncompressed yerine tif veya tga kaydetmeni tavsiye ederim. Ayrıca verdiğim linkde im ve lc kayıtını gösteriyor, ordan öğrenebilirsin. ingilizce bilmeye gerek yok.


2012-02-14 17:36:16
  • Offline
zaten avi almak olmaz

zaten avi almak olmaz tga en iyisi.verdiğiniz linki inceliyorum zaten teşekkür ederim gerçekten. ama bakayım becerebilecem mi ing olmadığı için video ya alışmışız ve resimli anlatımlar ancak konuyu az çok bilmen gerekli yoksa çözmesi zor. çözecez artık kaçarımız yok. tekrar teşekkürler


ali
2012-02-14 19:07:56
  • Offline
  • Erkek
İki parça devamlı
ALTaMaRaÜmit KorkmazAvatar

İrradiance Map ile Light Cache den kayıt alırken diyilem 1000 karelik bir animasyonumuz var biz 3`er kare atlayarak Irm ve Lc kayıtlarını alıcaz. Fakat 500 frame kadar olanı aldıktan sonra kayıtlarını yapıp daha sonra 500cü frameden devam ederek . Irm için tek dosya Lc için tek dosya oluşturmamız mümkünmü. Kısa olarak 500 frame kadar aldığımız Irm ve Lc yi tekrardan ilk aldığımızın üstüne 500 cü frameden devam ettirerek almamız mümkün mü?


2013-01-23 18:26:11
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!