3ds Max : 3ds max devasa arazi yapımı

İşin sırrı büyük hayal
ApAcHiErdal SayarAvatar

İşin sırrı büyük hayal edip küçük yapmak Engin Beyin dediği gibi :)


www.3dgorselsunum.com
2012-06-04 08:35:49
  • Offline
  • Erkek
Projeyi mümkün olduğunca sadeleştirin
POWERD3D

Projeyi mümkün olduğunca sadeleştirin hocam. Öyle her kotu dikkate alırsanız çıkmanız biraz zor işin içinden. O araziyi yapınca işiniz bitmeyecekse ortaya çıkan model heba olur gider. En basit yoldan yapıp en güzel etkiyi vermek gerekiyor. Bu işin uzmanı olmakta bu yöntemleri bilmekten geçiyor malesef. Size önerebileceğim yöntem sonuna kadar sade ve abartıdan uzak, hataları ve gereksiz şeyleri gizleyen bir modellemeye odaklanmanız. Kolay gelsin.


2012-06-05 12:36:33
  • Offline
Revit programının içindede terrain

Revit programının içindede terrain yapabilmek için bir tool mevcut. Ve herhangi bir dwg dosyasınıda import edebiliyorsun. İşine yarayabilir. http://www.youtube.com/watch?v=QIpMNwLW8lY


2012-06-05 14:04:03
  • Offline
  • Erkek
Revitte çok eğrili büyük
ulasdenizulaş deniz

Revitte çok eğrili büyük arazi sıkıntılı oluyor. feleket kasar ve maxe atıldığında çok yüksek poligon oluşur. ayrıca yükseklikleri tanımlamak gerekir. Ayrıca eğrileri belirten çizgiler düzenli ve bitişik olmalı. Kısaca Revit Archicad içinde büyük arazileri yapmak çok zor. Küçük arsalarda eğim yapmak kotları ayarlamak iyi, büyükler için autocad`in bir versiyonuna bakın. Adını unuttum.


2012-06-05 15:21:14 Edit:2012-06-05 15:26:59
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!