3ds Max : 3ds`den Ue4`e Kaplamalı Model Atmak

Doğrudur, bahsettikleriniz kabataslak yapılması
JackyMehmet GüvenAvatar

Doğrudur, bahsettikleriniz kabataslak yapılması gerekenler. Projeye başlamadan önce nasıl aydınlatma kullanacağınıza da karar vermeniz lazım. Dinamik aydınlatmanın külfeti daha az ama performans yükü fazladır, statik aydınlatma ise en iyi görüntü kalitesini verir, en iyi performansı sağlar fakat lightmap UV`lere özen göstermek gerekli.


www.mehmetgvn.com
2015-06-09 14:16:56
  • Offline
  • Erkek
lightmap uvv ve gölgeler
hasan564hasan alkanAvatar

lightmap uvv ve gölgeler için uvv gibi konuları ve statik-dinamik aydınlatma gibi konuları öğrenebileceğim bir kaynak var mı ?


2015-06-09 17:18:01
  • Offline
  • Erkek

Kapalı

Topic closed automatically because it`s been more than a year!