Acemi Köşesi : Renderda cam materyalinin arkası siyah görünüyor ve bazı yerlerde de arkasındaki görüntüyü kaydırıyor

Renderda cam materyalinin arkası siyah görünüyor ve bazı yerlerde de arkasındaki görüntüyü kaydırıyor
HazL

Multisubobject ile materyal atadığım balkon korkuluğunun cam olan kısmı arkasındaki görüntüleri kaydrıyor, bu kırılmayı nasıl düzeltebilirim? Bir de korkuluğun bir başka cam kısmının arka yüzeyi bu camın arkasında kalıyor ve siyah görünüyor, bunun düzeltmek için ne yapabilirim? Sitede yeni olduğum için sizinle görüntü paylaşabiliyor muyuz bilmiyorum. Ondan dolayı sözel olarak ifade etmeye çalıştım. Şimdiden vakit ayırdığınız için teşekkür ederim.


2020-10-21 11:33:15
  • Offline
{islemler}
resim
HazL

resim

İşte Görseli

2020-10-21 11:37:57
  • Offline
{islemler}
Cam materyalin affect shadow
fasuto53Fatih Avatar

Cam materyalin affect shadow ayarını kontrol edin.


2020-10-21 14:08:44
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
IOR -> 0

IOR -> 0


2020-10-21 22:39:20
  • Offline
  • Erkek
{islemler}
Yardımınınız için teşekkürler. Sorunu
HazL

Yardımınınız için teşekkürler. Sorunu korkuluğu yeniden modelleyerek çözdüm


2020-10-23 08:54:40
  • Offline
{islemler}
ben ayardan anlamam kökünden
mehmet-erkanmehmetErkanAvatar

ben ayardan anlamam kökünden hallederim dedin yani


EEM
2020-10-26 08:40:08
  • Offline
  • Erkek
{islemler}

Kapalı

Bir yıldan uzun süre geçtiği için konu otomatik olarak kapatılmıştır !