poly_man

poly_man

3d-anim

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/g3LMrxFuw.jpg[/img]
box modeling
referans resim kullanmadan
max7

2005-07-28 09:06:01

Cvp:poly_man

Muzun

güzel çalışma yalnız göğüs kısmı garip duruyor.

2005-07-27 06:58:37

Cvp:poly_man

nacho_grande

Eger kollari 45 derecelik bir aci ile modellersen gogus ve kollardaki deformasyonu goz onune almadan daha rahat modelleyebilirsin. Nasil olsa daha sonra onlari skin morph ile halledersin. Bir de ayak bilegine dogru 6 edge bir vertexte birlesmis. Bunu da duzeltmek de fayda var. Kolay gelsin.

2005-07-27 13:33:45

Cvp:poly_man

3d-anim

bu kol 45 derece ile modellenirken max viewport tunda yön hakimiyetimi kaybediyorum.Belki sizlerede olmuştur bu knuyu başka arkadaşlarlada tartıştık hak vermişlerdi yoksa enn uygunu . (45 dereecede move ikonu xyz okları modele de 45 derece açıyla duruyorlar aslında local koordinata geçilmeli )

2005-07-28 00:38:33

Cvp:poly_man

Problem

Kolun açısına göre toraks fazla gergin ve bu nedenle köprücük kemiklerini göz ardı etmişsin , boyun ve omuz arasında bu orantılara göre olması gereken kas kütlesi görünmüyo, bu nedenle genel orantıdaki başarı göğüs ve göğüsün üst kısmında fire veriyo , o kısımla biraz oynarsan güzel olacak gibi, kolay gelsin.

2005-07-28 09:06:01