dairesel kaplama
dairesel kaplama
bu tekerlegi yaparken farkettim daha once dairesel kaplama kullanmamısım.
uvw map de cylindirical yaptıgım halde basaramadım.baska yolu varmı??
kaplamayı kendim hazırladım.
yardım bekliyorum tesekkurler...[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/WNLQv56kZ.jpg[/img]
Cvp:dairesel kaplama
Unwrap UVW modifier´i denersen belki sorunu çözersin.
Kolay gelsin.
Cvp:dairesel kaplama
tesekkur ederim,
sayenizde basardım.
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/cH7Nog134.jpg[/img]
Cvp:dairesel kaplama
???
Cvp:dairesel kaplama
mig neye ??? yazdın.
Cvp:dairesel kaplama
hocam olece kaldım gerçekten laf çıkmıyo azımdan bu ne max mış ya ne yontemler var yaaa görünüşe gore çoook uzun yolumuz var daha. ancak bu yöntemide pek anlamış değilim hani şaşırdım valla. dur tahmin edeyim yoksa sen çember etrafını seçip oraya siyah beyaz bitmap atayıp bump mu yaptın?
Cvp:dairesel kaplama
valla aslına bakarsan sitede benden coookkk ilerde arkadaslar var.
su jantı bir turlu cizemiyordum.ne zamandır tr3d yi gordum ve bu jantı cizmeyi basardım.
tum arkadaslara cok tesekkurler.
lastige gelince once kesitini cizdim,
sonra bir cember cizidim ve kesiti loft teknigiyle lastigi modelledim.
photoshopta lastigimin acılımını siyah beyaz olarak hazırlayıp bumb olarak kapladım. ve uvw map ile kaplama resmiğnin yerini ayarladım.
Cvp:dairesel kaplama
hocam teknik iyide bu lastik izleri bump yapıldığı için ışığı istediğin gibi veremiyorsun dimi bump kendiliğinden iz aralarına ışık ve göle ekliyor yanlışmıyım?
Cvp:dairesel kaplama
bir bakıma evet,
bumb tekniginin sevdigim yanıda bu zaten.
aslında modellenmemiş bir nesneyi(lastisteki kanallar)
modellenmiş gibi hesaplayıp ona gore ısık ve golge koyuyor.
aslında kafasına gore koymuyor ısıkları sahnede ben nereye ısık koymussam ona gore hesaplıyor.
Cvp:dairesel kaplama
jantı nasıl yaptın?