ışıkların yerdeki yansıması???

ışıkların yerdeki yansıması???

aXe

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/nM17GUfJo.jpg[/img] max 7 + brazil ışıklarla ilgili bişeyler eksik ama anlamadım. birde siz bakın istedim

2005-07-26 09:30:48

Cvp:ne eksik

mimyg

E yani eksik pek bişey yokmuş gibi duruyor.Ortam sanki biraz loş gibi ya.Belki de renklerden kaynaklanıyor.Ama biraz zıtlık kullansaydın keşke çalışmanda.Ne biliyim zemin ve duvar renkleri gibi.Yani mekan tarifi daha düzgün olurmuş sanki.Bİ fikir.
Selamlar.

2005-07-16 15:39:41

Cvp:ne eksik

dunkelheit

Kırmızı halı [G1]

2005-07-16 16:06:51

Cvp:ne eksik

aXe

Burası hem ağır hem modern olsun isteniyor. Bende şimdi alternatifler hazırlıyorum. Renklere bakacağım biraz daha.

Kırmızı halı dedin kırmızıyı duvarlarda denedim fena durmadı. Daha sonra diğer alternatifleride yollarımm.

Render ayarlarında ve ışıklarda tıkanmış durumdayım. Bilgisayarımda internet + photoshop + autocad açıkken yaklaşık 30-35 dk render süresi..

2005-07-16 17:33:12

Cvp:ne eksik

ukba

hocam , modellemeyi autocadde mi yaptın

2005-07-18 14:08:58

Cvp:ne eksik

derin

bence renkler gayet uyumlu ve kararlı daha fazla renk girersen bu haraketlilik içinde göz yorabilir
iyi çalışmar, kolay gelsin

2005-07-18 16:04:43

Re:Cvp:ne eksik

aXe

[quote=9519]hocam , modellemeyi autocadde mi yaptın[/quote] Hayır.[G2] Neden sordun?

Derin yorumun için teşekkür ederim.

2005-07-18 16:32:22

Cvp:ne eksik

nacho_grande

Ortam aydinlatmasi biraz monoton olmus. O duvardaki isikli kutucuklar kendi etraflarini daha fazla aydinlatmali. Bir de render aldigin kamera cok ortali duruyor. tabii bu da kompozisyonu biraz zorluyor. Hatta sol duvardaki nesnelerin ne oldugu okunmuyor. Malzeme ve modellemeler OK gibi. Supurgeliklerin texture´ unde hafif strech var. UV map ayarlarinla oynamalisin biraz.

Eline saglik. Kolay gelsin.

2005-07-18 23:07:41

Cvp:ne eksik

aXe

nacho teşekkürederim güzel yorumun için. [G5]

2005-07-19 14:05:40

Cvp:ne eksik

darkbaba

uzun metal sigra küllükleri eksik :)

2005-07-19 19:32:04