chesterfield

chesterfield

aXe

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/qpo3g6jIz.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/OH70E7Pv9.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/1Llk49LAs.jpg[/img]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/axx0cQX8F.jpg[/img] Arkadaşlar gördüğünüz gibi chesterfield koltuk modelliyorum. Spelines model. Hem genel bir yorum almak istiyorum hem de sonuncu resimde görülen sırt kol birleşimi çok kötü oldu. Sizce nasıl düzeltebilirim. Şimdiden teşekkürler.

2005-07-09 19:34:18

Cvp:chesterfield

teknocad

Bu girinti çıkıntıları nasıl yaptın

2005-07-08 14:12:46

Cvp:chesterfield

CoDiE

yunus bu sırt kol birleşimini poly ile yaparsan problem olmaz herhalde. splienen saçmalıyo işte bazen - 1

2 bu model çok sağlam olmuş dostum.

kolay gelsin.

2005-07-08 20:58:01

Cvp:chesterfield

maxdark

symetri modifier ekleyip açısını değiştirsen belki daha bi düzgün olur

2005-07-09 02:48:11

Re:Cvp:chesterfield

aXe

´´symetri modifier ekleyip açısını değiştirsen belki daha bi düzgün olur ´´



Evet güzel fikir. Denedim olacak gibi. Yanlız açısını değiştirirken diğer parça yamuluyor. Neyse çözeceğiz bakalım.

Engin poly kullanırsam model ağırlaşıyor gibi geldi bana. Bu koltuklardan yeri gelecek 15-20 tane kullanmam gerekecek. Onun için mümkün olduğunca az yüzey olmalı. Yarın görüşürüz umarım.[G5]

Teşekürlerr...

2005-07-09 11:11:31

Cvp:chesterfield

tankut

Max kullanicisi degilim, ama prensipler ayni aletin cok onemi yok nasilsa: neden displacement kullanmayi dusunmedin? Calismasi daha kolay ve gerekirse degisiklik yapmak da daha zahmetsiz..

2005-07-09 14:34:45

Cvp:chesterfield

maxdark

azda olsa yardımcı olabildiğime sevindim :D

2005-07-09 19:34:18