Parazit - sayfa: 3
Cvp:Parazit
bence defaultla cok gusel sonuc elde edersin soft ısıklar kullanırsan eminimki gusel olur.
Cvp:Parazit
Atilla senin galeriye giren bi çalışman var, şu denizaltı üssü gibi olan ,hani ortada ışık kaynağı var , denizin üstünde, orada kullandığın render ve ışıklar konusunda bilgi verirsen , o etki bu çalışmada güzel olabilir.
Cvp:Parazit
duvarlarda gordugun tum ısıklara birer volume light atadım.Su ustune genel olarak aydınlanma icin 2 tanedaha kulladım.Etkisini goz kararı ısıgın ordaki cinsine gore ayarladım.Tumunde shadow acık softluk degerini de 8 verdim maxde farklıdır ama aynı etkiyi yakalamak maxdeki ısıklarla daha basit.Yani demek istedigim tamamen soft gecişler kullan sahnedeki ısıkları yerine gore kullan dagılımlarına gore.O zman cok gusel sonuc elde ediceksin.Ama sahneyede biraz yuklen boru kablo ne varsa cis:)Detayla ısıklar birleşince cok daha gusel olucakdır.
Cvp:Parazit
teşekkürler , render olarak default mu kullanmıştın?
Cvp:Parazit
evet default render
Cvp:Parazit
kablo mevzusu hakkaten önemli. katılıyorum.
bilginin düzeyini pek bilmediğim için bu dersi koymakte çekiniyorum
ama zararı olmaz herhalde buyur.
[url]www.the3dstudio.com/product_details.aspx?id_product=4129[/url]
Cvp:Parazit
Her türlü kaynak yararlıdır Mustafa , Bu ders başka arkadaşların da işine yarayabilir. Sonuç olarak sahnede doku kazandıracak nesneler sahnenin daha ilginç görünmesine yol açacaktır.
Cvp:Parazit
Mental render ile ilgili sorununa dün aynen rastladım ve son yaptığım değişiklik ne diye bakınca hemen buldum hatayı.
sahnede bir cisme Raytrace malzeme atamışsın doğru mu ? raytrace ayarlarını kontrol et. raytrace reflection kanalına yine raytrace atadığım için oldu hata. onun yerine açık renk ver sadece.