Zbursh Testing...

Zbursh Testing...

dunkelheit

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/2AD6Q9Pjq.jpg[/img]
[İlk hali]

[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/v6EdUMDQ2.jpg[/img]

Arkadaşlar bir kafa modeli üzerinde zbrush denemesi.. Sonuç bu.. Daha devamı gelicek inş.. Saygılar...

Ayrıca Modelden dolayı "Eren" arkadaşımıza teşekkür ederim.. [:)]

2005-06-05 23:13:27

Re:Zbursh Testing...

Er-N

reca ederizz[G1]

2005-06-05 21:46:47

Re:Zbursh Testing...

MahatMA

Sanirim son subdivideyi alip öyle deforme etmissin..4. subdivide de deforme etsen.sonra 5 e gecsen...ya da 5. sub.da proj.M. e girip deforme etsen kafadaki pixeller göze carpmazdi.

2005-06-05 21:57:10

Re:Zbursh Testing...

dunkelheit

maxde smooth verebilseydim göze çarpmazdı yaw [:)] o kdr kasıoki.. bide pc kötü olunca bu kdr oluo[:F]

2005-06-05 21:59:56

Re:Zbursh Testing...

MahatMA

yok.zaten 500 bin poly getiriyosun, max e,bide max da smooth gereksiz.bunu en fazla 100bin poly,(bilen varsa söylesin daha az nasil gelir) getirip,disp. etmenin kolay bi yolu olmali ,ya da kullanisli bi yolu plz:)

2005-06-05 22:22:30

Re:Zbursh Testing...

Problem

Sanırım subdivide olayını tamamen ZBrush da halledip oradan max e sadece model hali ile atmak ve max de objeyi çok zorlamamak lazım , çünkü yüzey sayısı max de bu sayıya gelince bilgisayarın kasılması normal. fakat bu sayıdaki yüzey ZBrush da sorun çıkarmıyo.

2005-06-05 23:13:27