valon

valon

MahatMA

Zb. + 3dmax default render..calisma süresi 1 saat.smooth u biraz fazla kacirmisim[G6]
[img]http://www.tr3d.com/dosyalar/7r156TP8q.jpg[/img]

2005-06-06 01:11:49

Re:valon

Problem

Deniz kardeş bu ZBrush la bende uğraşmaya başladım, yavaş öğreniyorum bazen zorlanıyorum ama konu şu ki ZBrush un maya ile adaptasyonunu biliyodum , Max ile de var mı? (yaptığına göre var sanırım) nasıl export ediyoruz özel bi yöntem var mı?

2005-06-05 20:29:23

Re:valon

MahatMA

Ozan kardes:) objtomax ya da obj2max diye bir plugin var..max in plug dosyasina atinca calisiyor..onu indirmen gerek.
ücretsit bir plugin.google de arat bulunur.

sorun aslinda z de yaptigin objeyi max a atma da degil, kaplamalari ,disp. map i atarken yasaniyo..Zbrush cok basit bir arayüzü var gibi görünse de biraz karmasik..
sanirim bir sonraki versiyonu daha bi kullanisli olacaktir..

en büyük artisi sanirim,her kullanicinin rahatca ders niteliginde script yazabilmesi.yani biseyi kolay yoldan modellediginde ya da atiyorum mask ile ilgili birsey gelistirdiginde,bunu daha yaparken kaydedip,script (ders) olarak baskalarina sunma sansin var..
Organik modellemede sanirim revolution yapti bu program..

2005-06-05 20:50:19

Re:valon

Problem

ZBrush daki kaplamalara daha giremedim fakat zorlayacağa benzer. ZBrush modele , photoshop+max texturelerinde sorun çıkıyo mu? ya da z brushdaki kaplamaları max deki disp.map alanına atmak gerekiyo sanırım öyle anladım, kusura bakma onca işin arasında ZBrush u keşfetmeye çalışıyorum umarım sorduğum sorular programla ilgili mantık dışı değildir:)

2005-06-05 23:08:49

Re:Re:valon

dunkelheit

[quote=8027]Deniz kardeş bu ZBrush la bende uğraşmaya başladım, yavaş öğreniyorum bazen zorlanıyorum ama konu şu ki ZBrush un maya ile adaptasyonunu biliyodum , Max ile de var mı? (yaptığına göre var sanırım) nasıl export ediyoruz özel bi yöntem var mı?[/quote]

objeni editledikten sonra tool>export tıklayıp .obj formatında export edebilirsin..

2005-06-06 01:11:48